Nuffnang saya

Followers

Friday, June 3, 2016

Seronoknya cuti sekolah

Seronok atau tidak cuti sekolah? Kalau ada xtvt yang mahu dilakukan seronoklah juga, tapi kalau tiada kuranglah seronoknya... Cuti kali ini pulak minggu pertama sahaja ada kesempatan kalau nak buat rancangan.. Mnggu kedua sudah bermula Ramadhan, jadi kita duduk rumah sahajalah...

Gambar di bawah tiada kaitan dengan kegiatan cuti sekolah anak-anak.. Ini gambar dua minggu sudah. Ikutkan Bandar Kinrara ini bukanlah jauh sangat dengan Sunway Pyramid tapi rasanya sudah lama sangat tidak ke sini. Jalan-jalan hendak cari baju raya budak dua orang... Ada juga jumpa tapi sebab dik Ya suka sangat dahpun dia pakai.. jadi kesimpulannya tunggu hampir-hampir raya baru nak beli .. lagipun raya tahun ni akak di Gombakjer ...
Dua beradik berselfie...
Seronok pergi Sunwayni selalu macam-macam ada...
Kalau ayah yang ambil gambar mesti skema dua beradikni...
Cantik pulak dik Ya bergambar ala-ala model...

Shopping complex makin banyak sekarangni.. tidak tahu nak pergi yang mana satukan.. Hujung mingguni masih ada peluang untuk kita berjalan-jalan.. selamat berhujung minggu...

5 comments:

  1. lama jugak dah tak gi sunway..teringin nak pegi tapi jem tu yang buat malas..hari minggu lagi teruk..
    SELAMAT BERPUASA KAK

    ReplyDelete
  2. Bukan saja mall byk..sales pun byk sekarang ni..mana2 mall ada diskaun..klu duit byk tu bestlah.hehe

    ReplyDelete
  3. Bukan saja mall byk..sales pun byk sekarang ni..mana2 mall ada diskaun..klu duit byk tu bestlah.hehe

    ReplyDelete
  4. Budak2 asal jalan je mesti ok punya kak. Tak kiralah dekat ke jauh kan? Hehehee....Selamat menyambut Ramadan Kak.

    ReplyDelete
  5. Saya sekeluarga pun tak ke mana masa cuti sekolah ni sebab nak dekat sangat dengan puasa.

    Ni kalau anak bujang saya nampak ada lego, memang merengek nak berselfie depan ni!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang