Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 15, 2016

Makanan Timur dan Barat ~ Wordless Wednesday

Ragam anak akak yang bernama Azalia... Kuat makan dan boleh makan apa juga .... Sebenarnya kami panggil dia orang kampung sebab satu hari mesti makan nasi.. Nasi goreng tidak dikira nasi tau.. Yang penting nasi kosong, makan begitu sahajapun boleh, atau dia kepalkan nasitu jadi bebola nasi... Paling suka dia makan dengan lemak pucuk ubi, pucuk paku, dan masa dulu mesti ada sambal belacan.. Sekarangni dah tak suka sambal belacan sebab perut dia tak tahan sangat... Sebenarnya dia kurang suka makanan barat .. Tapi dia suka yang makanan segera macam A&W Coney Dog, KFC dia makan nasi ayam kosong sahaja , ayam dia akak kena makan.... Kalau Pizza kurang pada tekaknya, selalu dia ajak akak makan di pizza tapi makannya hanya sepotong..  
Ini gambar Azalia yang suka makan... 

7 comments:

  1. Biar anak suka makan kita tak susah hati
    Anak tak suka makan kena bawa jumpa doktor kan ke payah..

    Makin cantik anak dara ni:)

    ReplyDelete
  2. bagus azalia ni, maknya kena masak nasi putih je :p

    ReplyDelete
  3. sepp..sehari mesti kene makan nasi..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Klau macam tu mamanya kena rajin masak ni...

    ReplyDelete
  5. Bagusnya Azalia. Pilihan pun yang mudah-mudah. Orang kampung pun, orang kampunglahkan Azalia, janji perut kenyang. Kalau tak suka makanan western lagi baguslah Cho. Jimat sikit.

    ReplyDelete
  6. heheheh mcm2 peel ye kak... azalia mmg jenis prt melayu.. bkn org kampung hahaha... tak baik tau akak

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang