Nuffnang saya

Followers

Thursday, June 30, 2016

Demam denggi


Cerita lama baru nak masuk blog... Atikah yang masuk wad selama 5 hari di Hospital Putrajaya kerana demam denggi.. Memang menakutkan tapi syukur Alhamdulillah akhirnya dapat balik... 


Kesian juga asyik diambil darah untuk ujian.. Mun anak dah masuk wad emakpun berkampunglah di sana. Wad kanak-kanak di Putrajaya juga sekarang semakin sempit kerana ramai yang masuk ke sana tapi biliknya sedikit... Jadi kamipun dapat wad yang dulu adalah tempat permainan kanak-kanak.. 
Tengoklah kecerian wad kami ... 
Malam-malam terpandang ikan di sebelah katil dah rasa macam dalam akuarium pulak..
Dapat merasa tidur di Safari gitu...
 Ambil tindakan kalau ada tanda-tanda seperti di atas...
Ingat hapuskan aedes sebelum terlambat...

Cerita demam denggi sebelum kita bergembira di hari raya... 


6 comments:

  1. seronok jgk dpt bilik tuh kak... tak la bosan nengok warna dinding yg putih tu...

    nsb lah tak lama ddk wardnya dh ok demam denggi nya kak...

    ReplyDelete
  2. alahai..canteknya..y sakit pom happy leh duk wad camni tau..

    ReplyDelete
  3. Mun iye pun tido dalam safari, sampey ateh siling pun berbintang-bintang ye kok cho
    Mujo cerita lame, kalo idok beraya di rumoh sakit je ler yek

    ReplyDelete
  4. Ceria wadnya..
    Alhamdulillah, dh sembuh...

    ReplyDelete
  5. Sekarang memang musim demam denggi..
    Parents tentu risau kalau anak admitted..
    Cantik ward kanak2 Hospital Putrajaya.. Ceria..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang