Nuffnang saya

Followers

Thursday, January 16, 2014

Selamat berhujung minggu

Lamanya tak buat entri baru ...
Lepas kes kehilangan barang berharga...
Akak sibuk sikit dan komputer di pejabatni buat hal...
Awal tahun masih mencari rentak kerja di rumah yang tak habis-habis..
Akak tengok orang lain okjer cukupjer masa yang ada...
Akakni kelam kabut tengok harini dah pun setengah bulan di tahun yang baru...

Akak kehilangan beg tangantu masa kami buka gerai di Giant Bandar Puteri..
Akak dah tengokpun rakaman cctv yang ditunjukkan...
Memang sedih sangat sebab yang mengambiltu sebangsa, seagama dan sejantina dengan akak...
Orangnyapun bukanlah muda belia sungguhku tak sangka...
Harap dia akan sedar dan insaf juga nanti...
Janganlah sampai hujung nyawapun tak sedar diri lagi... 

Yang penting esok cuti dan dapatlah kita rehat... 
Syioknyer hujung mingguni sebab dapat rehat 3 hari..
Banyak benda nak dibuat semoga semuanya suksess belaka...
SELAMAT BEREHAT dan BERHUJUNG MINGGU untuk semua...
 Kalau orang main saham tentulah suka tengok BULLni...
Harap tahunni pasaran saham akan lebih baik dari tahun yang lepas-lepas... 
 Kedai kesukaan akak kalau balik Ipoh dah ada kat Puncak Jalil.. bestnyer...
Kedai burger kegemaran akakni dah lama tak bukak..
Janganlah tutup ... 

18 comments:

  1. Moga dipermudahkan segala urusan akak... Selamat bercuti!

    ReplyDelete
  2. Tak baik org tu menyusahkan org lain kan...tergamak pulak.
    InshaAllah ada ganti yg lebih baik nanti.

    ReplyDelete
  3. pergi buat visa eh kat situu!!?
    :)

    ReplyDelete
  4. Selamat bercuti kak..
    kami tetap kerja esok. Sabah tak cuti Thaipusam...:)

    ReplyDelete
  5. ya Allah ...akak tau le sape yg amik kak yeak...nape laa perangai seteruk tu kan...ishhh takut plak lieya....tak ingat azab Allah ke org tu...sabar kak yeak...byk2kan doa...doa org yg teraniaya in sha Allah cepat makbul.....

    hepi holiday kak...bestnye kan kak cuti lame...leh lepak umah kikikiki

    ReplyDelete
  6. Ikutkan hati mmg sakit kan tgk org yg amek beg akak tuh..xpe la kak..anggap ade hikmah..

    Cuti 3hari nie falsya nak cube kemas rumah..harap2 anak bg kerjasama..hehehhe

    ReplyDelete
  7. moga suatu hari nnti "org" tu dpt balasan yg setimpal....

    ReplyDelete
  8. Akak sabar lah ye
    Cuti 3 hari tu ada plan ke mana2 ke :-)A

    ReplyDelete
  9. Tak apa kak..stp perbuatan tu sda balasannya..hrp2 dia sedar prbuatnnya tu

    ReplyDelete
  10. selamat bercuti 3 hari : )
    semoga segala urusan akak dipermudahkan olehNya. orang yang mencuri lak semoga dia mendapat pembalasannnya

    ReplyDelete
  11. Ya Allah kak...br tau kisah akak ni...memang nanar la bila handbeg hilang....mak sy pn br hilang jgk handbeg..org pecah umah...zaman skrg ni mcm2 kan akak..kos hidup makin naik..org makin trdesak...

    ReplyDelete
  12. Selamat bercuti kak & Happy weekend..^^

    ReplyDelete
  13. Selmat berhujung minggu, alahai handbag kena curi ke, moga org tu, insaf jugaak suatu hari nnti..huuu..

    Kedai apa yg best tu kt puncak jalil, nak terjah jugak la..hee..

    ReplyDelete
  14. siannye akak...sabar eh kak..semoga ALLAH ganti dgn reki yg lebih baik insyaallah..

    ReplyDelete
  15. siannye akak...sabar eh kak..semoga ALLAH ganti dgn reki yg lebih baik insyaallah..

    ReplyDelete
  16. handbag kena cruik?sabo jer la yg mengambilnya tu semoga Allah bukak pintu hati segera bertaubat

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang