Followers

Thursday, January 9, 2014

Anak beranak demam

Kami anak beranak demam... jadi tuler sebabnya blog akak sunyi dan sepi... Semalam akak MC sehari... Mula-mula dik Ya demam dia dah kebah mak dia pulak demam. Dan hari ini Atikah pulak demam doktor bagi cuti sakit dua hari tinggi sangat demamnya... Cepatlah sembuh hendaknya kami sekeluarga.. Tadi tengok mak mertua akakpun nampak dah batuk dan selsema.. Gitulerkan penyakit senang berjangkitkan.. Akakni bukanlah sihat sangat tapi bolehler nak pergi  kerja... 

Gambar tak kena mengena,,, 
Masani bawak budak dua orang ni tengok cerita "FROZEN"
Semoga cepat sembuh anak ibu... 

18 comments :

  1. ank sy pon baru lps baik demam...kita mmg risau kalo ank sakit

    ReplyDelete
  2. ohh... moga anak2 cepat sembuh ye kak..cuaca tak menentu skrg ni..

    ReplyDelete
  3. patutlah sunyi jer..
    moga akak dan keluarga cepat sihat yer. amin~

    ReplyDelete
  4. moga cpt sembuh akk sklrga...ameen

    ReplyDelete
  5. Musim gaknya...sy pun x berapa nak sihat hri ni....smlm baby x sihat...elok dia sy plk yg kena....

    ReplyDelete
  6. alahai siannye kak....semoga semua dah kembalik okey kak yeak...akak pun jaga diri key....

    lieya rase musim kak...family lieya minggu lepas semua demam...dgn dayyan kene campak....

    ReplyDelete
  7. Moga cepat sembuh akak n anak2
    Aminnn

    ReplyDelete
  8. Semoga cepat sembuh akak sekeluarga.. Akak kene kuat sbb nak kene jaga yang lain hehehe

    ReplyDelete
  9. Alahaiii siannye semua demam..semoga kak ila n anak2 cpt sembuh ye..

    ReplyDelete
  10. Alaa...cainya demam...semoga cepat sembuh dan rajin2 mkn ubat ye...skrg ni hujan tak menetu kan akak

    ReplyDelete
  11. Moga cepat sembuh...musim demam agaknya sebab Aina pun baru je baik demam mc pada Isnin ritu.

    ReplyDelete
  12. Okje CZ kalau si TLBD demam mmg seriau...sbb demam dia lain macam sikit...Harap harap Atikah cepat baik....

    ReplyDelete
  13. Alahai..siannya. semoga cepat sembuh ya.. mula2 masuk sekolah ni ramai juga yabg demam nampaknya...

    ReplyDelete
  14. Macam musim pulak demam sekarang ni Zila. Yg penting anak-anak tu kalau demam kita tak senang hati betul kan..

    Moga semuanya beransur sembuh dan terus sihat.

    ReplyDelete
  15. Semoga semuanya cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala.Susahkan kalau dah satu rumah kena demam. Apatah lagi kalau anak-anak yang demam. Memang tak senang duduk rasanya.

    ReplyDelete