Nuffnang saya

Followers

Monday, January 27, 2014

Doakan kesembuhan ibu mertuaku

Harini akak cuti mengejut kerana kesihatan ibu mertua akak kurang baik sejak awal pagi tadi. Suami akak dahpun sampai ke pejabat dan akak telefon mintak dia balik. Sekarang ibu mertua akak di bilik kecemasan. Ibu mertua akak memang ada penyakit darah tinggi dan sentiasa mendapat rawatan berkala di Hospital Putrajaya.. Semoga Allah memberikan kesembuhan sepenuhnya kepada ibu mertuaku.. Akak tak pergi lagi ke hospital lagini sebab dua
orang budaktu di sekolah.. suami aksk tumggu berita dari dia dulu....
Tengok CSI walaupun dah berkali-kali tengok.. Risautu tetap di dalam hati mengingatkan keadaan ibu mertua akak pagi tadi..Ya Allah Engkau sembuhkanlah penyakit ibu mertuaku...

28 comments:

  1. Ya Allah berilah keseihatan yg baik kepada ibu mertua zilla... permudahkanlah segala urusan... syafakillah ... moga cepat sembuh MIL tu ...

    ReplyDelete
  2. in sha Allah kak...moga doa semua ahli keluarga dan sahabat handai di perkenan Allah...

    moga mil akak sihat cepat....

    ReplyDelete
  3. mmg risau la kak..
    hati tk keruan kan..
    semoga mil kak cepat sembuh...
    ameen..

    ReplyDelete
  4. Insyallah kak...moga dipermudahkan semuanya...

    ReplyDelete
  5. moga mak mertua cepat sembuh dari segala penyakit...aminnn

    ReplyDelete
  6. semoga mak mertua akak cepat sembuh ye kak..sabar ye kak.. banyakkan berdoa..

    ReplyDelete
  7. Moga dipermudahkan segalanya kak...

    ReplyDelete
  8. Insha Allah..
    semoga dipermudahkn segalanya
    amin!!

    ReplyDelete
  9. dalam situasi mcm ni mmg rasa terganggu fikiran kan kak. tak senang duduk dibuatnya. saya doakan kesembuhan untuk ibu mentua akak.

    ReplyDelete
  10. semoga mertua dipermudahkan..insyallah

    ReplyDelete
  11. Moga MIL akak cepat sembuh ya.. banyak kan doa..:)

    ReplyDelete
  12. Bersama kita mendoakan moga MIL Zila kembali pulih. Siapa pun rasa tak senang hati bila tak tahu keadaan terkininya. Bila dah depan mata at least nampak...

    ReplyDelete
  13. semoga ibu akak sembuh seperti sediakala amin..

    ReplyDelete
  14. semoga ibu mertua akak cepat sembuh dan tiada masalah yang serius dengan kesihatannya, ameen

    ReplyDelete
  15. semoga mak mertua akak kembali sihat... risau kite kan kak...

    ReplyDelete
  16. moga mak mertua Akak cepat sembuh ye.....

    ReplyDelete
  17. Mak mertua macam mak sendiri jugakkan, dia sakit kita tetap sedih... Moga di semua baik2 sahaja.

    ReplyDelete
  18. Semoga mak mertua akak cepat sembuh ye aminnn

    ReplyDelete
  19. lya doakan moga MIL akak kuat & diberikan kesembuhan dariNya. insyallah.. berkat doa semua

    ReplyDelete
  20. Semoga ibu mertua zila cpt sembuh.....InsyaAllah....

    ReplyDelete
  21. Insyaallah , tak ada apa apa tu.

    ReplyDelete
  22. Kak...mak mertua akk dah ok ker? Smoga MIL cpt sembuh.

    ReplyDelete
  23. saya doakan mak mertua akak cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  24. bila melibatkan orangtua, memang kita risau.

    Ya Allah, berikanlah kesembuhan buat mak mertua Zila.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang