Followers

Friday, January 3, 2014

Anak saudaraku cepatlah sembuh

Semoga anak saudara akak di Ipoh sana cepatlah sembuh...
Nazran di masukkan ke Hospital Ipoh kerana selsema dan demam..
Kebetulan ada masalah nak bernafas dek selsema kenalah buat nebulizerkan..
Dah dua malam di masukkan ke wad...
Tadi telefon adik akak katanya mungkin harini dah boleh keluar sebab Nazran tak demam lagi...
Moga Nazran dapat sembuh sesembuhnya dan sihat seperti sedia kala... AMIN... 
Cepat sembuh sayang...
Masa di hospitalni barulah kita tengok ketabahan ibu-ibu yang punya anak yang jauh lebih bermasalah dari anak kitakan.. Barulah kita tahu dugaan yang Allah berikan pada kita amat kecil berbanding dengan orang lain.. Oleh itu bersyukurlah dengan apa yang kita perolehi... 

23 comments :

  1. Comelnya nazran. Smoga cpt sembuh. Betul tu kak. Insaf bila tgk anak org lain yg sakit.

    ReplyDelete
  2. Si kecik dlm bakul tu ke...? Alahaiii siannya dia...moga dipermudahkan semuanya...harapnya adik akak pun tabah hadapi...

    ReplyDelete
  3. musim demam agaknye sekarang kan~
    moga cepat sembut yer Nazran~

    ReplyDelete
  4. Alahai ciannya. Moga crpat srmbuh ye. Letih woo kalau ddk kat hsptl ni. Tp demi anak ibu berkorban apa saja

    ReplyDelete
  5. Siannye..semoga cpt sembuh ye sayang..

    ReplyDelete
  6. syafakallah nazran

    p/s menjawab pertanyaan, jaa tua 10 thn drpd kak pah

    ReplyDelete
  7. Betul tu kak..selalunya Allah akan ketemukan kita dgn org2 yg lebih berat dugaannya dari kita hadapi..mcm sy ni hrapkan dpt lg tmbh zuriat rupanya kwn opis yg baru msk dept ni dah 7y kawin tiada lg dpt zuriat..bsyukurlah dgn diri ini sekurang2nya dpt seorg zuriat..tanda allah syg kita sbb tu allah nak kita lebih bersyukur apa yg kita ada..btw stp dugaan itu ada hikmahnya..smg nazran cpt sembuh ye..Amin

    ReplyDelete
  8. sihat pun dugaan jugak, tak sihat pun dugaan jugak. semoga kita tabah sentiasa. get well soon kpd anak sedara cho zila.

    ReplyDelete
  9. Cutenyer nazran..moga nazran cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  10. mg cpt sembuh... mmg kalau g kat hospital...lg ramai yg teruk sakitnya...

    ReplyDelete
  11. amin..,moga nazran kuat dan cepat sembuh :))

    ReplyDelete
  12. kakak!selamat taun baru..n semoga cepat sembuh anak buah akak tu

    ReplyDelete
  13. kak...selamat tahun baru...lama x jenguk blog akak...

    ReplyDelete
  14. Risaunya kalo anak demam dan tak sihat. Semoga cepat sembuhu ye nazran.

    ReplyDelete
  15. moga cpt sembuh ye nazran......risau kalau ank2 masuk wad trutama yg kecik sebaya nazran nie...

    ReplyDelete
  16. Moga anak saudara kak cepat sembuh ya..musim demam skrg ni..

    ReplyDelete
  17. Oh...yg kat Ipoh pun demam gak....alahai...dugaan

    ReplyDelete