Nuffnang saya

Followers

Wednesday, May 11, 2016

Jom kita ke Jakel Kuala Lumpur

Ramadhan semakin menghampiri...
Iklan di TVpun sudah ada pasal raya..
Dah beliker baju raya kawan-kawan semua...
Tahun ini akak baguih sikit ada juga persiapan...
Sempat lagini beli kain tapi mungkin kena jahirt sendiri...
Ramai tukang jahit dah tutup tempahan untuk hari raya....

Ini gambar lama masa sibuk menempah baju melayu untuk suami..
Mula pergi untuk menempah, lepastu mengambil tapi bajutu tidak menepati impian...
Pergi balik untuk mengubah suainya dan akhirnya ambil balik dengan hati yang gembira...
Alang-alang dah sampai ke sana kami pergi ke Jakel Kuala Lumpur..
Besar tempatnya yer memang banyak pilihan...
Tapi akakni kurang gemar sikit sebabnya jurujual akan mengekori kita...
Mungkin untuk memudahkan kita tapi tidak sesuai untuk akak...
Turun dari LRT Masjid Jamek ...
Lalu lorong-lorong yang boleh merambangkan mata...
Kalau tidak sebab baju melayu memang dah lama tak meronda ke sini...
Besarkan Jakel Malltu memang sesuai untuk yang mahukan keselesaan .Pilihannyapun pelbagai... Stafnya pun ramai untuk membantu kita memilih tapi kekadang rasa rimas pulak dibuatnya... Tapi dah jadi polisi Jakel kot mesti ada yang mengekor kita ke mana pergi... 
Bukti kami naik LRT untuk ke kawasan panas di Kuala Lumpur..

6 comments:

  1. wahhh ke Jakel.. ada sale ekk kat sana. tak dan lagi nak pegi..

    Follow saya

    ReplyDelete
  2. mmg masa yg sesuai supink kain nih kak.... msti banyak memborong tuh kan

    ReplyDelete
  3. beli baju raya ke hehehe

    ReplyDelete
  4. Aa...betul klu pegi Jakel KL..ni jurujual tu akan ikut je kemana kita pegi...so nak belek2 kain mcm x selesa jer..

    ReplyDelete
  5. Bila last time saya pergi Jakel yerk? Saya pun tak berapa suka pergi Jln TAR ni sebab terlalu sesak. Kalau tak sesak pun, mata jadi rambang. Semua nak kaut, kasi tipis purse!

    Tahun ni saya buat persiapan cepat sikit. Tak tempah baju Melayu untuk anak-anak dan suami sebab mereka pakai jubah/kurta aje. Saya pulak hari-hari shopping so saya rasa pakaian raya saya dah siaplah ^_^

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang