Nuffnang saya

Followers

Wednesday, May 25, 2016

Wordless Wednesday ~ kenduri kahwin sekarang

Seronok hari rabuni boleh keluarkan gambar yang banyak di galeri..
Ini cerita kenduri kahwin orang sekarang...
Bukan jer restoran sekarang ni konsep pelbagai..
Kenduri kahwinpun macam-macam ragam....
Kenduri kahwin anak kepada pengasuh Azalia masa kecil dulu...
Meriah majlisnya dengan kehadiran ramai sanak saudara dan kenalan juga jiran tetangga...
Memang diakui Mama Maya dan Ayah Ghani memang baik orangnya...
Atikah dengan air kopi yang diambil dari van dibelakangtu..
Sekarangni perkhidmatan jual kopi menggunakan van juga datang ke majlis perkahwinan... 
Menunggu pengantin lelaki... hulubalang melayu dan pemain kompang...
Selamat Pengantin Baru ....
Ini perkahwinan di Seremban pula...
Trend photo booth dan kini siap dapat gambar bawak balik gitu...
Seronoknya majlis di Dewanni kita selesa duduk lama-lama...

5 comments:

  1. Kakcik terfikir untuk anak2 yang akan datang buat yang wajib sahaja - nikah dan raikan dalam majlis doa selamat. Jika ada duit berlebihan, biarlah anak2 guna 'membina kehidupan yang baru dimulakan'... :)

    ReplyDelete
  2. majlis kawin skrg mcm2 ada... kadang tak terpikir hehehhe

    ReplyDelete
  3. betul kak..beza dgn dulu dan skrang...skrang mcm2 ade...dgn candy buffetnyer...dgn booth bergambarnyer...dgn mknn2 sampingan yg lain mcm aiskrim..ishh mcm2 lagi lah....tapi ape pun lieya paling suke kalo kenduri kawin ade lauk2 kampung....fuhhhhh buat muke tak malu pi tambah nasi kadang2 tu hahaahahahaha

    ReplyDelete
  4. saya setuju dgn komen kakcik nur..tapi part paling best ialah photobooth..hehe..

    ReplyDelete
  5. Zaman sekarang memang all out buat majlis kahwin. Dulu-dulu yang kita all out pun aktiviti rewang aje. Sekarang ni semua pun ada. Memang kalau dapat kad jemputan kahwin, gembira bukan kepalanglah dapat memeriahkan majlis sama!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang