Selamat Hari Guru dan Selamat Hari Lahir

Selamat Hari Guru pada yang menjadi pendidik seluruh dunia. Tanpa guru siapalah kita. Jasa baktinya akan sentiasa diingati. Menjadi seorang guru bagai lilin membakar diri... Terima kasih untuk semua guru yang mengajar saya .. Kawan-kawan sekolah juga ramai yang menjadi guru, tahniah kerana menjadi seorang guru yang hebat. 

S.E.L.A.M.A.T.      H.A.R.I.     G.U.R.U.

Terimalah cenderamata ikhlas dari anak muridmu... Anak akak tahun ini buat sendiri sambil di tolong oleh ibunya... 

16 Mei bukan sahaja istimewa kepada guru-guru namun hari ini juga hari kelahiran suami akak. Belum pernah buat sambutan tapi 16 Mei sentiasa diingati .... Wahai suami SELAMAT HARI LAHIR semoga panjang umur, sihat selalu, sentiasa ada di waktu suka dan duka dan semoga kita dapat bersama-sama memelihara amanah Allah di atas muka bumi ini... 
Kami sayang ayah ... maafkan salah silap kami sempena hari jadi ayah... ha.. ha...  itujerler .. Hadiah !!! akan dipertimbangkan.. 

Comments

  1. selamat hari guru! guru banyak berjasa kepada kita semua ☺️☺️

    Kulit cantik berseri dalam 5 hari

    ReplyDelete
  2. Seronoknya cikgu2 terima hadiah dr ank murid...

    ReplyDelete
  3. Kita emak-emak ni pun guru juga tau, Cho. Tanpa kita, memang berantakanlah homework anak-anak. Hahaha!

    Selamat Hari Guru buat para guru yang berdedikasi mengajar anak-anak kita dan juga, Selamat Ulangtahun Kelahiran buat suami Cho.

    ReplyDelete
  4. kreatifnya..cantik..bertuah ckgu yg dapat hadiah2 tu

    ReplyDelete
  5. Comel je hadiah DIY untuk cikgu tu..happy belated birthday utk suami akak.untunglah senang nk ingat hari lahir sama tarikh hari guru

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts