Nuffnang saya

Followers

Tuesday, May 15, 2012

Atikah dan Azalia di ofis ibu

Hari kejadian adalah sabtu lepas bersamaan 12/5/2012, Atikah dan Azalia ikut akak pergi ofis. Pada hari itu sebenarnya ofisni ada buat satu "talk" untuk pelanggan baru jadinya sebab sekejap sahaja bolehler angkut budak dua orangtu sekali... Lihatlah aksi budak dua orangtu...
Seronok pergi opis ibu sebab boleh tengok you tube, kalau guna tab ayah dia tak boleh bukak you tube sesangat... Meypun bawak anak sekali haritu...
Teramat berdedikasi pekerja ini...
Berebut nak pegang "mouse"...
Lukisan Azalia yang terhasil pada hari itu... ibu amat suka yang gambar orang 4 orangtu adalah keluarga kami, ayah, ibu, Atikah dan Azalia....

19 comments:

  1. khusyuk masing masing ngadap youtube.. hehe..

    ReplyDelete
  2. wahh!!nampak cam pekerja yang berdedikasi...hiihii...

    ReplyDelete
  3. like lukisan family tu byk2 kali

    ReplyDelete
  4. comel lukisan family tuh.. pandai azalia.. :)

    ReplyDelete
  5. senang akak, sebb anak2 akak behave...anak2 lieya kalo bawak opis takleh bawak 2 sekali harung...kecoh jadinye.....

    lukisan tu sgt2 suweet kak.....

    ReplyDelete
  6. Saat paling seronok buat mereka kalau dapat ikut ke pejabat kan...

    Pandai dia melukis...

    ReplyDelete
  7. Wahh...kreatif tu lukisan tu. Klu sy, sy suh die warnekan then frame. Hehehehe...

    ReplyDelete
  8. HEHE... sesuaikan diri dgn ofis yer...
    waaa..suka tgk lukisan tu..leh ltk dlm album tu..utk kenangan

    ReplyDelete
  9. amboi..bukan main sibuk lgi budak2 ni

    ReplyDelete
  10. lukisan tu sweet sungguh..!! :-)

    ReplyDelete
  11. sweet sgt lukisan family tu kak..

    ReplyDelete
  12. alahai.. hehe
    cumil benor lukisannyer...
    salam ukhwah (^___^) is folo sini ye~

    ReplyDelete
  13. alaaaa tomeinye die lukis...so sweet!

    ReplyDelete
  14. hehehehhe.... sesekali dtg opis yek.... sambil2 blh tgk ibu nyer bt keje heheheh...

    mmg sweet gambar yg azalia lukis tu.... siap yg ayah pakai songkok lg

    ReplyDelete
  15. As salam Kak,

    Seronok ye ikut mummy g ofis! Iman pun sama klau pergi ofis babah dialah no 1... busy melebihkan yg bekerja...heheee.. Cantik2 anak akak ni, dah besar mesti jd rebutan :))

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang