Followers

Tuesday, April 17, 2012

JJCM di Fontana Cafe Taman Equine

Dikesempatan yang sedikit ini akak ingin menunjukkan gambar JJCM akak sekeluarga di sebuah Cafe di Seri Kembangan baru-baru ini. Memang sekarangni keadaan akak tidak mengizinkan untuk berblog juga berkunjung ke blog semua yang di sayangi.

Rasanya kejadian ini minggu sudah semasa kami pergi ke Jusco Equine dan masa nak baliktu akak sarankan pada suami singgah ke Fontana Cafe. Kalau tengok rancangan JJCM musim baruni kru diaorangni ada pergi ke Fontana Cafe ini masa episod pasal burger.

Akak sebenarnya dah terbaca pasal Fontanani di Utusan Malaysia tapi tak pernahpun singgah padahal selalujer pergi ke Jusco Equinetu. Tapi sebab pengaruh TV lebih besar dari surat khabarkan maka dengan usaha jayanya dapat juga akak merasa... Jom tengokjer gambar malamtu..

Besar tak burger sayani? ehm laratker tidak nak habiskan ini...

Yang ini untuk ayah saya tau, sebenarnya akak tidak menyangka yang burger dia sebesar itu seperti yang diclaimnya.. kalau idak order satujer kot.. sebab kami datang cuma nak merasa...

Budak dua orangni suka spageti so tidak sah kalau tak makan spagetikan...

Dik Ya lagiler suka bebeno dengan spagetini memang licinler malamtu..

Masa akak datangtu orang tak ramai sangat so makanan cepat sampai dan layanan baik, makananpun ok sedap. Kalau tinggal sekitar Puchong, Putrajaya rasanya tak ralat kot datang sini mencuba sesuatu yang baru. Yang paling penting harganya amat berpatutan dan lebih penting lagi ianya adalah HALAL. Jom layari blog :- fontana-cafe untuk tengok menunya...

Senang sahaja nak mencari Cafeni kalau dah jumpa McDonald Taman Equinetu, dia bangunan kedai yang sebelahnya itu... tapi kasi gak alamatnya seperti dibawah ini :-
FONTANA ♥ Cafe & Catering
No. 7, Jalan Putra Permai 1A, Taman Equine,
43300 Seri Kembangan,
Selangor Darul Ehsan.

25 comments :

  1. kat shopg komplex KL byk choices kan makan..byk makan best2 kat dlm shppg..kat shoppg melaka ni kdg tu x tau nak makan kat mana..kdg nak cube kedai2 baru tp macam meragukan je halal ke tidak hehe..cop halal jakim x ada...halal oversea takut sikit nak makan =p

    ReplyDelete
  2. Ouh, sy familiar gak tmpt situ. Boleh try la mcm nie...

    ReplyDelete
  3. bolehlah try kalau singgah di seri kembangan...

    ReplyDelete
  4. aisehhhh...besar nye kak...hahahah...bukan main lg makan..nmpak menarikk

    ReplyDelete
  5. memang besar sungguh.tapi kalau acik nak pegi..jauh la..dari seremban ni kan..

    ReplyDelete
  6. lieya selalu lepak equine kak hehheheh...selalu gi mekdi sane...okey2 lepas ni nak try le kak....lagi satu kan dieorg kate ade char kuew tiow sedap kat seri kembangan...kat belah mane kak yeak....tingin nak cube sbb kiteorg laki bini ni peminat ckt tegar....

    ReplyDelete
  7. Mak aih.. burger nampak besaq semacam. Larat habis ke?

    ReplyDelete
  8. Mak aih.. burger nampak besaq semacam. Larat habis ke?

    ReplyDelete
  9. huuu..sedapnye, linda jarang pegi area sri kembangan..huu, nnti boleh try ..:)

    ReplyDelete
  10. waw beger beso penggan..kalo saya kena share ni baru leh abis kut.. :)

    ReplyDelete
  11. sedap2nyer nampak..mmg beso burger tu..huhu..hbis ke dia mkn tu??
    harga msti blh tahan gak kan

    ReplyDelete
  12. Besonya burger tu. Sejak anak2 suka sangat makan spaghetti, kakcik lebih banyak masak sendiri. Sesekali sahaja boleh makan di luar sebab harganya boleh tahan juga. :)

    ReplyDelete
  13. tak laku la burger mekdi pasni. hihihi~

    ReplyDelete
  14. Besarnya burger kat situ,spagetti pun nampak sedap.

    ReplyDelete
  15. wah, besarnya burger dia..duk di sg besi pun rasanya tak ralat pergi ni..kalau akak dah bagitahu sedap...harus ema cuba nanti

    ReplyDelete
  16. Huh... besrnya burger. Memang sah kalau makan sorang tu tak habis...

    ReplyDelete
  17. As salam Kak,

    Wah, mmg besar burger tu! Ni yg nak buat burger lg nih..huhuu...

    Comelnye anak akak ade lesung pipit ;)

    ReplyDelete
  18. besarnye buger tuh~ memang kenyanglah kalo sorang makan neh~

    ReplyDelete
  19. dekat seri kembangan???leh la try.nmpak cm sedap je..ahaks..

    nyum nuyum

    salam perkenalan & follow ur blog :D

    ReplyDelete
  20. besar burgernya yer :) nampak sedap betul. eliss sekali sekala boleh la makan burger tu!

    ReplyDelete
  21. fuh besarnya. boleh makan 2 org ni kan. berbaloi la dgn harganya ni.

    ReplyDelete