Nuffnang saya

Tuesday, April 24, 2012

Hadiah harijadi Atikah 6 tahun

Hadiah penuh kasih sayang dari ayah, ibu dan dik Ya untuk Atikah semasa harijadinya yang 6 tahun. Oleh kerana tiada majlis harijadi yang khas untuk dia maka hadiah ini rasanya lebih bermakna lagi.


Beli basikal ini betul-betul semasa tarikh lahirnya iaitu 14-04 yang lepas. Tidak dapat digambarkan dengan perkataan gamaknya dari reaksi mukanya selepas diberitahu yang kami akan menghadiahkan dia sebuah basikal. Tiba-tibajer muka dik Ya menjadi kelat tapi setelah diterangkan kenapa kakak sahaja yang dapat okler sikit.
Tahun ini sebenarnya akak nak buat majlis harijadi Atikah direstoran segera tapi disebabkan ada benda yang tertunda maka susah nak set date untuk majlis itu. Harap tahun depan ibu dapat merealisasikannya yerk Atikah. Cuma petang 15/4tu bawa kawan yang selalu main dengan diaorang kat rumahtu pergi makan KFC ramai-ramai tapi terlupa sesangat amek gambar.

Permintaan ibu ~ jadilah insan pekerti mulia yang menjaga adab dan sopan, semoga Nurul Atikah akan menjadi insan solehah dan berjaya dunia dan akhirat.
P/S : Thanks mummy danisha kerana tegur... , masa menaiptu tak perasan tu yang jadi 5 tahun umur Atikahtu...

18 comments:

  1. oooh atikah baru 5 taun eh?azalia 4 taunla eh..konpius pulak hehee

    danisha pun dpt beskal,nenek belikan hehe

    ReplyDelete
  2. dapat basikal baru...ema pun nak belikan utk si kakak nanti..

    ReplyDelete
  3. jelas wajah yang gembira dapat hadiah ya..

    ReplyDelete
  4. canteknye basikal.. kaler pink lagi..:)

    ReplyDelete
  5. ha.. ha.. emak diapun dah konpiusni.. atikah 6 tahunler... ...

    ReplyDelete
  6. Pejam-celik-pejam-celik dah besar dah pandai naik basikal, memang sukalah dapat hadiah yg sesuai.

    ReplyDelete
  7. acik nk pinjam boleh tak heheheh...
    apasal lah Atikah senyum cam tak ikhlas kt basikal baru tu? heheheh ibu kaco yek org tgh sedap2 k layan basikal nk amik gmbr lk

    ReplyDelete
  8. Sape tak suke dpt adiah bday! Beskal lak tu!

    ReplyDelete
  9. nak beskalll...nak tumpagggg heee..

    moga menjadi anak yang solehah dn berbakti pada ibubapa ye syg

    ReplyDelete
  10. Bestnya depan rumah byk pokok. Redup dan sejuk je nampak. Suka la atikah dpt beskal. Dah besar dah dia.

    ReplyDelete
  11. wah best2...dpt basikal idaman...pink karer lagi hah...sonok le anak dare akak berbasikal keliling umah....

    ReplyDelete
  12. tinggi jugak anak akak ni ye..anak saya bln 9 ni genap 6thn, tp kecik kenot je mcm mummy dia yg rendang x berbuah ni..eheheh

    ReplyDelete
  13. assalam..
    suka la dia dpt hadiah basikal tu..apasal gambar x nak senyum lebar2 tanda suka..huuhu..insyaallah termakbul doa dan harapan ibu atikah nnt..

    ReplyDelete
  14. mesti dia suka sgt kan...
    comel dia posing dgn beskal tu

    ReplyDelete
  15. mesti suka sangat dia dapat beskal..

    dan mesti jugak nak melekat je kat beskal tu :)

    happy belated besday dik.. moga jadi anak yang solehah ye sayang

    ReplyDelete
  16. wah, bestla atikah dpt beskal adiah besday..
    kayuh sokmo la tu.. heheheh

    ReplyDelete
  17. hepi belated beday sayang...

    semoga membesar dgn sihat ye sayang...jadi anak kebanggaan keluarga...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang