Nuffnang saya

Followers

Wednesday, April 4, 2012

Aksi sebelum masuk Skytrex

Sekian lama tak ada entry terkini maka layan dulu aksi dua anak bertuah akak sementara menunggu bas nak masuk dalam Taman Pertanian Malaysia untuk majlis harijadi Marcella. Kali terakhir masuk sini ialah pada tahun lepas untuk Hari Keluarga pejabat suami akak.
Dua orang budak yang tak berapa nak bergambar.. maalumler tempatni kan luas seronok nak berlari...

Aksi ter"peleot" dari Azalia...

Atikah pula termenung jauh...

Azalia yang nak duduk depan masa dalam bas, dah rupa konduktor pulak...


Atikah yang dah tak sabar nak jumpa dengan kak Marcella..

22 comments:

  1. Adik gambar terpeleot pun cute...
    Makin cantik sekarang nie dulu kakak pergi tak ada ini semua (zaman masih sekolah bayangkan lama betul)..

    ReplyDelete
  2. heheheh adik terpeleot pun blh sengih lg...caya lah
    pastu ngn selamba duk sebelah driver bas lg

    ReplyDelete
  3. gambar budak2 apa aksi pun tetap nampak comel

    ReplyDelete
  4. msti seronok celebrate birth kat tmpt y mdamaikn camni kan... wah..kemain lagi dia bposing..sweet

    ReplyDelete
  5. senyuman drg tuh... sgt2 ikhlas :)

    ReplyDelete
  6. dah besar2 anak akak yer.. comel2 lak tu.. teringin saya nk anak perempuan... hehehehe buat masa ni ada lelaki jer.. :)

    ReplyDelete
  7. nampak seonok sgt keduanya.. buatkan saya juga teringin nak bawak anak-anak ke tempat tu..

    ReplyDelete
  8. comel jek tgk adik posing sambil pegang aiskrim tu....ish tetibe tingin nak mkn aiskrim calung tu kak hhihihihi....

    bestkan aktiviti camnie...enjoy jek budak dpt lari2 bebas.....

    ReplyDelete
  9. baru semalam sy bc blog org pi tmpt ni gak..hikhik..

    bebudak seronok dpt pegi tmpt yg boleh bebas gini kan

    ReplyDelete
  10. Dah tgk kwsn yg luas tu apa lg seronoklah budak2 tu nak berlari sana sini....

    ReplyDelete
  11. bdk2 nie macam2aksi kan, kalau dah terpleot punnnampak cun, happy je :-)

    ReplyDelete
  12. Comel2 blaka...;) sampai terpeleot ha...

    erm x sabar nk tgk bday girl tu..

    ReplyDelete
  13. comelnye kakak n adik ni..sure dierang rapat sgt kan...danisha sorang2 je hehee

    ReplyDelete
  14. Best la jln2 kat luar kan, bg fresh air gitu. :)

    ReplyDelete
  15. aksi manja dari dua anak dara akak ni mengingatkan sy kps anak2 abg sy.. terubat rindu..

    ReplyDelete
  16. azalia terpeleot pun cun hape kak...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang