Nuffnang saya

Followers

Monday, June 11, 2012

Kenangan yang terimbau

Gambar yang mengembalikan kenangan berpuluh tahun yang sudah. Gambar semasa tingkatan 5 semasa menjadi ahli Pandu Puteri.. alahai sungguh nostalgia.
Usah dicari mana akak sebabnya masatu muda remaja tentulah tak sama macam sekarangkan. Dalam gambar ini ada seorang teman akak yang kini menjadi pelakon walaupun tidak popular tapi selalu gak tengok dia kat tv. Nama dia Zarina Zainudin yang sekarang tengah berlakon drama Seindah Sakura di TV3 sebagai orang gaji Datuk Malik.

5 comments:

  1. alah kak, awat tak spot akak yg mane satu...baru nak tgk rupe akak di zaman mude remaja heheeheh....

    lieya dulu masuk puteri islam kak...bajet ayu2 laa tu wakakaakakakaka....tapi tak aktif pun sekadar ahli biase jek...

    ReplyDelete
  2. sama cam soklah eB..
    tapi tambah lg satu.. mana satu akak?? kekekeke

    ReplyDelete
  3. Dolu2 punya baju pandu putri kaler biru gitu.. Saya dulu masuk bulan sabit merah..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  4. mmg nostalgia sangat gambar ni :)

    saya dulu join st john ambulance ;p

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang