Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 8, 2015

Wordless Wednesday ~ Lumut

Sambungan entri ini :- KD RAHMAT TARIKAN DI LUMUT
Gambar yang berlebihan lagi masa ke Muzium KD Rahmat Lumut....
Hanya sebagai kenangan untuk masa akan datang...
Akakni memang suka tengok blog sendiri...
3 keluarga dari anak perempuan cikgu Zakaria Ansari...
Anak akak dua-duapun perempuan.. anak adik akak dua orangtu semuapun lelaki...
Aturan Allah s.w.t. memang terbaik untuk kita semua...
Kenalah berjalan di jambatan kayutu untuk naik kapal perang...
Lima sepupu yang macam-macam gaya...
Mesyurarat sedang berlangsung sila fokus...
Tak tauler ini bilik apa macam tempat menunggujer ..
Akak tidak boleh membayangkan kena tidur di sini...
Korang sanggupker kena tidur macamni..
Rajin bebeno kome berposingkan...



Kami dah nak balik...
Geylang si paku geylang..
Geylang si rama-rama...
Pulang marilah pulang...
Marilah pulang bersama-sama....

Budak-budak dengan Pak Sujer masuk ke sana...
Kami kaum ibu duk makan laksa di Medan selera seberang sana nun sambil bergosip...
Jadi kalau ke Lumut jangan lupa singgah ke sini..

11 comments:

  1. Lama dah tak ke Lumut...kalau ke sana cari ikan bilis mata biru je..yang lain tak tengok dah...ehehehe

    ReplyDelete
  2. rindu pulak nak pi lumut
    dulu ms sekolah2..mak abah sllu bw pi kelah kat lumut hehe

    ReplyDelete
  3. kami pi lumut ari tu tak isnggah plak yg kapal tu ......

    ReplyDelete
  4. Ingatkan Cho pun ada sama dalam kapal selam ~_^ Rupa-rupanya enak menjamu laksa tiga beradik yerk! Kalau ramai-ramai pergi sini tentu seronok. Buat apa-apa pun kalau berkumpulan, memang best. Saya pun samalah macam Cho, tak sanggup duduk dalam tempat sempit. Rasa macam langit dan bumi nak bercantum aje menghimpit diri!

    ReplyDelete
  5. eh menarik kak...baru tau ade kapal selam kat sane...ingat kat melaka jek ade....baru tau dlm tu mcm tu....tempat tdo tu selese jugak kak tapi space laa ...kalo jenis tido lasak mmg sah2 pagi2 bangun dah ade kat lantai tegolek haahahahaahah

    ReplyDelete
  6. lama dah tak ke lumut jugak...mcm el...ihihi..

    kalo tgk katil gitu rasanye tak tertido..berborak jerk lebih..pompuan kan..ikikiki

    ReplyDelete
  7. bawak budak kat tempat macam ni memang seronok, jangan kata dorang.. mak budak pun jadi teruja sama.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. x pe akak...simpan dalam blog x hilang...nanti leh budak comel 2 org tu tgk balik..kenangan

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang