Nuffnang saya

Followers

Wednesday, July 1, 2015

Wordless Wednesday ~ Elakkan pembaziran...

Gambar yang akak dapat dari grup whatsapp Umrah/Ziarah kami dulu...
Yang peliknya gambar orang dalam ini bukanlah ahli kumpulan Umrah Ziarah ni...
Tapi entah kenapa gambar ini meronta-ronta nak dikeluarkan di blog akakni...
Ha.. ha...boleh gitu kira bolehler tayang gambarnikan..
Nasi Ikan ini glamer juga di tanah suci Mekah...
Makan tak payah bertalam bagai,...
Bentang plastik dan letakkan nasi dan ikan...
Lepas makan boleh terus buang plastiktu...
Makan beramai-ramai semuapun terasa sedap...
Tara!!!! ehm mecam sedap bangatkan...

8 comments:

  1. ya allah kak..rindu nyer nak makan macam nie..dulu mase ade arwah atuk je biase kami mkn macam nie.

    ReplyDelete
  2. kite yg tgk pun terasa sedap kak.... sbb tu lah kalu mkn nasi ambeng ramai2 1 family terasa sedap sgt... walaupun lauk nya biasa2 je... tp penangan mkn beramai2 jd harmoni n berselera

    ReplyDelete
  3. nampak lain dari lain kak.....alhamdulillah kenyang

    ReplyDelete
  4. Tengok ikan aje dah terasa-rasa memang sedap! Sebenarnya sebab puasa semua pun nampak sedap ni, Cho. Tetiba teringat nak goreng ikan besar-besar cam ni waktu berbuka nanti :)

    ReplyDelete
  5. Makan dengan penuh kegembiraan dan berkat ni.. tulah yang rasa sedap dan nampak sedap sangat ni..

    ReplyDelete
  6. as-salam kak..
    salam ramadhan & slamat bpuasa juga..

    meriah juga mkn mcm tu...kongsi sama2..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang