Nuffnang saya

Monday, January 9, 2017

Rombongan ke Petrosains dan Kilang Berrys

Entri rombongan Sekolah Rendah Agama BK5 untuk pelajar darjah 1 hingga 3 ke Petrosains KLCC dan juga Kilang Berry's Seri Kembangan. Untuk yang tahap dua iaitu darjah 4 hingga 6 pula rombongan ke Melaka. Oleh sebab ibu tidak ikut serta sudah pastilah tiada banyak yang boleh diperkatakan. 
Ahli rombongan yang cepat sampai ke sekolah..
Azalia sudah tidak sabar hendak bergembira dengan kawan-kawan.
Berkumpul dan sedikit taklimat sebelum berangkat.
Gambar ehsan dari kawan yang menghantar anaknya..
Akakni lepas hantar Azalia terus pergi kerja..

Jadi gambar di Petrosains tiada... Azalia bawa handphone tapi dia kata malas nak ambil gambar.. redhajerler... Setiap tahun memang ada rombongan sekolah agama dan anak akak memang tidak ketinggalan untuk turut serta... Di bawah gambar tahun 2015 ke Negeri Sembilan.
 Kalau anak disuruh ambil gambar macamtulah jadinya..
Gambar ini entahlah di mana...
Siapalah yang dapat naik burung untatu...
Inilah antara kesukaan anak-anak kalau pergi rombongan..
Dapat naik bas dengan kawan-kawan...
Selalunya terdapat 3 bas rombongan untuk membawa pelajar.
Punyalah ramai pelajar walaupun hanya sekolah agama..

Kalau diperhatikan tahun 2015 tiada baju amali hanya guna baju kurung sekolah. Pada tahun lepas barulah pelajar diwajibkan membeli baju t-shirt untuk kegunaan aktiviti luar..

8 comments:

  1. bgsnye sekolah agama pun ada buat aktiviti mcm ni kan

    ReplyDelete
  2. seronoknya... naper lah takde gambar...
    kalau dana dpt pi beryls tu bestnya...

    ReplyDelete
  3. macam anak2 saya lah kak...suka sangat ikut rombongan sekolah sana sini, sebab dapat naik bas reramai dengan kawan2 katanya...huhu...

    ReplyDelete
  4. Seronoklah kalau gi rombongan sekolah.

    ReplyDelete
  5. Seronok kan budak2 kalau join rombongan sekolah. Sebab gi ngan kawan-kawan. Lain perasaannya tu. Hehe..

    ReplyDelete
  6. mmg seronoklah leh jalan-jalan dgn kwn2...
    lya klo zmn sekolah dulu, selalu x sabar nk p rombongan.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Bila habis pereksa akhir tahun mmg inilah aktivitinya walau kat mana sekolah pun. Teringat zaman kita pergi rombongan dulu dulu ye CZ, kalau dapat pergi makam Sultan Mahmood Mangkat di julang pun dah best sangat dah haha

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang