Nuffnang saya

Followers

Tuesday, March 8, 2016

Projek Sains Kakak Atikah

Cerita anak akak yang sulung tercinta.. Kisah dia dengan projek sainsnya. Moga ada keseronokan untuk dia belajar sains sampai bila-bila.. Jom tengok muka ceria Atikah dengan projeknya..
Ehm... cikgu bagilah saya markah penuh..
Psss sebab ada yang bertanya ini jawapannya...
Sebenarnya projekni nak buat paru-paru tak silapnya...
Jadi kalau belontu boleh berfungsi macam jadilah projektu...
Atikah tiada masalah untuk ke sekolah tahun ini walaupun dia kena belajar sekolah pagi yang terpaksa bangun lebih awal... Syukur Alhamdulillah.. Tapi adik dia macam-macam perangai tahun ini nanti akan ada cerita pasal dik Ya bila akak senang nanti...

DANA ::: ha .. ha... awatlah akak teringat harini rabu yer.... tak sabar nak wordless wednesday

8 comments:

  1. bertabahlah akak melayan adik ya pulak ye

    ReplyDelete
  2. akak... rasanya arini tuesday lg belum jd wednesday hehehhe...

    ReplyDelete
  3. lain anak lain ragamnya kan sis heheheheh...
    bakal saintis ni...

    ReplyDelete
  4. happynya kakak dengan projek sainsnya..lain anak memang lain ragam..biasalah tu klu buat perangai nk bangun pagi.sabar je la.hehe..

    ReplyDelete
  5. kak..dia buat projek sains ape tu igt akk nak cite psl projek sains dia tu hehe

    ReplyDelete
  6. haha.budak2 memang suka kalau wat projek sains

    ReplyDelete
  7. Lebih lg klau dpt pujian..lg rajinn

    ReplyDelete
  8. Hati mak yang seronok kalau anak dia seronok belajar. Projek sains tu kena buat apa tu kak? Apa yg dlm botol tu? Pokok bawang ke?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang