Nuffnang saya

Followers

Wednesday, March 2, 2016

Pantai Morib ngan Sepang ~ Wordless Wednesday

Layan gambar adik dengan kakak yang main buih sabun di Pantai Morib...Yang bercanda di pasiran pantai sebelah resort orang kaya di Sepang..Ala Gold Coast Sepang Resort... Jom layan








Geylang di paku geylang... geylang si rama-rama... Pulang marilah pulang.. marilah pulang beramai-ramai... Moh balik anak-anak, udoh-udohler main semba(pasir).. Itujer cerita akak untuk hari ini...

7 comments:

  1. seronok aktiviti mcm ni kak...santai2...amik angin laut...tak yah mandi laut takat main pasir pun budak2 dah hepi kan kak....

    ckp pasal sepang, tingin plak nak pi bagan lalang ....ngidam seafoods kat sane.... last pi sane 5 tahun lepas rasenyer.....ngidam nak kokak ketam...pepapat heheehehe

    ReplyDelete
  2. Beriadah tanpa disedari inilah dia
    Mereka gembira bermain buih, berlari-lari semuanya exercise tanpa sedar.

    ReplyDelete
  3. tingin nau2 nak pi sini..heehee

    ReplyDelete
  4. aktiviti santai camni mang best..jadi kegembiraan nerganda buat anak2 dpt main giant bubbbles..budak2 kt rumah ni pun suka klu dpt berlari tgkp bubbles ditepian pantai

    ReplyDelete
  5. aktiviti santai camni mang best..jadi kegembiraan nerganda buat anak2 dpt main giant bubbbles..budak2 kt rumah ni pun suka klu dpt berlari tgkp bubbles ditepian pantai

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang