Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 11, 2015

Wordless Wednesday ~ 110215

Gambar bersisa masa balik kampung November 2014..
Hari rabu jadi layanlah gambar yang ada...
Singgah kedai makan tepi sawah...

Kedai ini terletak di Jalan Ipoh - Lumut...
Lauk pauk dia boleh tahan sedap dan banyak pilihan...
Dari tempat makan juga nampak sawah padi...
 Naufal mandi dalam besen ... muat pulaktu...
Suka sangat kalau opah dapat bagi mandi dalam kolahni...
Berenang ala-ala dalam kolam renang...
Naufal yang bergambar dengan opah kampung...
Anak-anak akakpun rasanya macam tiada gambar berdua-duaan gini...


12 comments:

  1. hhahhahahha masuk dalam kolah ini pesen sama mcm ali iqbal dan balqish....kalau balik kg habis air kolah kena godak dgn bdk2 tu:)

    cantiknya pemandangan ila....:)

    ReplyDelete
  2. Sporting betul Opah.. boleh mandi dalam kolah air tu pulak.. tentu mereka gembira :)

    ReplyDelete
  3. teringat kecik2 suke mandi dalam kolah gini..kikikikiki

    ReplyDelete
  4. Muat pulak tu mandi dalam kolah 3 org. Muka Naufal mcm Dikya la.

    ReplyDelete
  5. kecik2 dulu pun suka jugak masuk kolah tu.hihi

    ReplyDelete
  6. mandi dalam kolah tu yang tak tahan tu...jenuhlah nak isi kolam balik..hehehehe...tapi saya kecik2 pun suka curi2 berendam dalam kolah...heheheee...

    ReplyDelete
  7. Cucu punya pasal opah sporting all the time..!

    ReplyDelete
  8. mcm best je wat kolam tu dlm bilik air..bolehlah anak2 mandi dlm tu hehe

    ReplyDelete
  9. Part mandi dalam kolah macam tu memang menjadi idaman kalau waktu balik kampung dulu.. hehehe..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang