Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 25, 2015

Jelaskan Cukai Taksiran kewajipan kita

Cukai taksiran atau cukai pintu haruslah dijelaskan sebelum 28 Februari ini...
Gambar dik Ya ikut ayahnya ke Majlis Bandaraya Petaling Jaya dua minggu sudah..
Jarang ke pekan PJ, jadi jangan ditanya akak dimana letaknya basikal besini...
Xtvt cuti sekolah dulu...
Ada pertandingan mewarna di kawasan perumahan kami...
Yang peliknya dik Ya macam pakai baju dan seluar yang sama...
Dik Ya ada satu perangai yang kalau dah suka bajutu dia akan pakai selalu..
Kalau rasa teringin naak suruh dia pakai baju lain sorokkan baju kegemaran dia...

Dua minggu yang sibuk .. 
tidak sempat singgah blog kawan-kawan..
Jumaat depan barulah lega sikit... 
Semoga dipermudahkan segalanya.. 

7 comments:

  1. hahah..sama macam anak saya la..kalau suka baju tu...itu je yang dia pakai..sampai tak kering lagi pun dah tanya ,baju tu mana??sebab tu saya suka kalau beli baju kat dia beli baju yang sama untuk 3,4 helai...satu pesen je baju tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. Salam kak... kat mana beskal tu? (dushhhhh.... dah orang cakap jangan tanya... hahaha)... kalau dia suka belikan lah bebanyak... saya pun mcm tu jugak... kalau suka baju ngan seluar tu berhari2 pakai... underware jer tukar2...

    ReplyDelete
  3. saya pun jenis macam tu
    suka pakai baju yang sama
    kalau snap pic macam hari yang sama
    tapi tempat berlainan :)

    ReplyDelete
  4. Rasanya mcm dah dapat surat hari tu pasal cukai ni tp....entahlah cik abe dah bayar je belum

    ReplyDelete
  5. Budak-budak memang macam tu. Anak-anak saya pun sama juga, Cho. Kalau dah suka, itu ajelah pakaian yang dipilih bila nak keluar rumah. Tak mahu dah Mommy tolong pilih apa nak pakai!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang