Nuffnang saya

Followers

Tuesday, February 17, 2015

Happy Chinese New Year 2015

S.E.L.A.M.A.T.   .T.A.H.U.N.   .B.A.R.U.  .C.I.N.A.
Untuk mereka yang meraikannya...
Selamat bercuti kepada kita semua rakyat Malaysia... 
Kami hanya ada di sini , tidak sanggup mengharungi jem...
Hari ini pasaran saham juga tidak menarik..
Mungkin pelabur sudah ramai yang mood raya...
Harap esokpun macam gini juga sebab ramai staf sudahpun bercuti...
Rasanya gambar ini masa CNY tahun 2012 kalau tidak silap... 

11 comments:

  1. nmpak dik Ya masih comei lg hehehhe....

    dana nk balik kerteh ni kak, ntah camne jem nyer

    ReplyDelete
  2. Selamat Bercuti Kak Cho...selamat bersalin buat diri saya... huhuuu... dup dap dup dap ni Kak.. doakan saya selamat...

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti..kami dok kat rumah je..:)

    ReplyDelete
  4. selamat taun baru kak....pasni dah x de cuti pjg lg huhu

    ReplyDelete
  5. hepi holiday kak...kat opis lieya ramai gak yg on leave nie...lieya gak le keje hahaahah ye laa nak cuti mcm sayang sebab budak2 pun sekolah lagi....lagi pun tak lik kg so takpe laaaaa.....

    betul kate akak....cuti panjang gini mmg jem lee.... so takpe kak, kite lepak sini gi jalan2 ioi ke...alamanda ke hahahaahahaha

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti kak..sonok lah cuti pjg ye

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti . kat sini dah lengang tapi hway mungkin jem ...

    ReplyDelete
  8. if you want to become a successful trader you can visit our forex tutorial videos
    and become a successful trader in shoer time .Any type of topics about forex are described breifly in our tutorials.





    ReplyDelete
  9. Mesti awak dpt angpowkan CZ...dah rakan ofis semua cina

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang