Nuffnang saya

Followers

Monday, August 4, 2014

Isnin rajinlah sikit....

Memulakan kerja setelah seminggu bercuti...
Ikutkan malas memang tak kemanalah kitanikan...
Jadi semangat dan terus bersemangat banyak kerja yang menanti..
Blogni memang dah berkarat walaupun banyak cerita yang ingin disampaikan....
Nak meronda blog kengkawan belum ada upaya lagi...

Akak ada benda besar yang nak dibuat sekarangni...
Tulis entri blognipun curi-curi masa....
Pada orang lain mungkin biasajer apa yang akak nak buatni...
Tapi pada akak sangat besar maknanya...
Akak akan belajar semula tapi hujung minggu sahaja..
Ada peperiksaan menanti di bulan October/November...
Orang lamakan kenalah belajar lebih  dari orang muda....
Harap Allah permudahkan segalanya...

Layan dulu gambar bulan Ramadhan sebab gambar Syawal belum dipindahkan lagi...
Gambar masa di Sunway Pyramid jalan jalan cari baju raya dan kasut raya....
Tapi raya tahunni memang tak banyak gunapun baju raya...
Kita bergambar dulu di sini...
Ramai gak orang nak pergi Sunway Lagoon di bulan puasani...
 Deko hari raya di Sunway Pyramid...
 Bergambar dari sudut yang lain pulak...
 Selalunya hiasan perayaan Sunway Pyramid cantik-cantik belaka...
 Muka happpy nak beli baju raya....
 Ada kuda juga di sini..
Bukan kuda betul hanya hiasan... 
Dik Ya harini memang tak suka bergambar... 
Letih nak suruh dia senyum... 

28 comments:

  1. Raya kakcik pun tidak begitu meriah bila pada 1 Syawal kereta terpaksa dikejarkan ke woksyop...

    ReplyDelete
  2. Raya akak alhamdulillah Cho Zila.. ala kadar ajer :)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan urusan..
    raya saya pin sederhanan je..yg penting syawal tetap disambut dgn gembira

    ReplyDelete
  4. lama peram gmbr raya dia..bila nak update raya ni..

    ReplyDelete
  5. Insya-Allah kalau dah berusaha pasti akan berjaya. Tak ramai yg mampu utk belajar balik kalau dah lama ditinggalkan..

    ReplyDelete
  6. Bestnya smbung blaja kak...sy pun teringin juga klau diberi peluang...☺

    Raya sy pun biasa2 jer...

    ReplyDelete
  7. akak Zila sambung belajar ke..mmg besar projek tu...syabas tau...bukan senang nak sambung perlu semangat yg kuat dan kental..semoga success akak eh..

    psst : dh terima lom kad raya dari JM serta duit raya utk 2 org anak akak tu

    ReplyDelete
  8. Salam Aidilfitri buat akak sekeluarga...

    Syabas!! Ada usaha utk terus belajar..Umur bukan penghalang! Saya doakan akak cemerlang dlm exam nanti...saya jugak yg malas nak sambung belajar..hihihih

    ReplyDelete
  9. Salam eidulfitri zila.
    Semoga berjaya zila

    ReplyDelete
  10. tengah dok merajinkan diri la ni kak..
    esok lusa nak sambung cuti..hihi..

    gud luck kak..jeles dengar orang sambung belajar..

    ReplyDelete
  11. best dapat naik kuda kan...selamat hari raya kakak

    ReplyDelete
  12. oooo kak cho sambung belajor...good luck ye..

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya kak...

    waaaaaa bangga dana kt akak, dana yg muda skit dr akak nih pun mls nk sambung belajar.... moga akak sukses ye

    ReplyDelete
  14. Salam aidilfitri. Hee maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  15. Selamat hari raya Cho
    Mai la jln2 sini cho he hee

    ReplyDelete
  16. sambung study ya..bagus tu tuntut ilmu hingga kenegeri cina kata pepatah.hehe..

    ReplyDelete
  17. Akak further study ke? patutla lama menyepi.rindu nk baca coretan k.cho..ambil master ke? good luck 4 exam.dkt je sunway pyramid dgn umah kita tp spjg bln ramadhan kami tak soping/jln mana2 pun.berbuka pun di rumah.sb sblm puasa dah sesiap soping.kononnya en abg berazam tak nak miss tarawih di masjid.sb thn lps berbuka di luar mmg tak dpt nk bertarawih..jom baca cite raya kami..kak jgn peram lama2 pics raya tau :D :)

    ReplyDelete
  18. dah lma x ke sunway
    good luck for exam ye cho ..
    smga dipermudahkan.aamiin

    ReplyDelete
  19. Tahniah Cho, rajin lagi nak belajar. Saya ni niat je tetiap tahun, buat tak juga. Memang tahap malas melampau. Kalau gi belajar juga mesti failedlah nampaknya...

    Deko raya kat KLCC pun okey gak. Ada ambil gambar tapi macam takda hati je nak masuk dalam blog.

    Raya tahun ni biasa-biasa saja. Maklumlah dah tak dapat collect duit raya lagi, nak main mercun pun tak boleh :)

    ReplyDelete
  20. good luck kak... sy ni ade cita2 tp belum termakbul lagi

    ReplyDelete
  21. Dah macam kuda betul pulak kuda tu. Hehe. Kalau tak cakap kuda hiasan mesti ramai tak tahu tu.

    ReplyDelete
  22. Semoga berjaya ... Semoga kuat semangat untuk terus menimba ilmu ... Semoga dipermudahkan segala urusan ...

    Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang