Nuffnang saya

Followers

Tuesday, July 26, 2016

Mee Tarik Warisan Asli

Teringin sangat akak makan mee tarik yang femestu... Ramai orang dah merasa makan mee ini... Akak dapat merasanipun sebab kebetulan singgah di KL Sentral... Walaupun masatu perut masih kenyang hajat nak mencubatu lebih jadi pilihlah satu menu sahaja.. Anak akak pulak nak makan nasi kandar jugak jadi tak bolehlah akak nak buat rumusan keenakan menu di sini...

Malu-malu nak ambil gambar jadi yang ini sahajalah yang akak dapat.. KL Sentralpun sebenarnya banyak tempat makan yang menarik untuk dicuba... 
Entah apa nama mee ini tapi cakap nak yang pedas...
Ikut tekak akak memang suka jugalah...
Mi dia sangat lembut dan ehm best....
Insyaallah akak akan mencuba lagi dengan menu yang lain... 
Anak akak cakap cam ramenjer... yo lah...

Dik Ya tetap makan nasi kandar..


Jom tengok laman web mee tarik :- MEETARIK. Banyak cawangan kedai mee tarik ini.... 

3 comments:

  1. kat mydin seberang perai pun ado... boleh tahan sedapnya...;)

    ReplyDelete
  2. kuah dia nampak mcm sedap la .. merah2 gitu tetiba teringan nk mkn sup2 pulak

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang