Nuffnang saya

Followers

Thursday, July 14, 2016

Gambar Raya 2016

Gambar untuk kenangan dan tatapan di hari mendatang... Tidak banyak manapun bergambar maalumler ibunya agak malas dan anak pula tidak berapa suka bergambar...Jadilah ini sebagai kenangan... Raya tahun ini kami di Gombak Setiajer... Hari raya kedua baru balik ke Bota... 

Tahun ini kurang meriah sebabnya ada dua orang yang agak rapat dengan keluarga meninggal dunia... Satu adik kepada nenek suami akak meninggal pada 27 Ramadhan dan emak kepada biras akak meninggal pada 28 Ramadhan... Yang paling mengejutkan juga pada hari raya ke 3, sepupu emak mertua akak meninggal dan akak baru jumpa pada hari raya pertama.. 
Jom kita bergambar anak-anak...
Tempat wajib bergambar kalau hari raya..
Kesemua sepupu.... keluarga adik ipar akak semua lelaki dan akak pula ada dua anak perempuan...
Inilah gaya anak zaman sekarang berhari raya... 

Bilalah nak berdietni yer.... hari raya pulun.... Minggu depan baru boleh berpuasa sunat 6... Moga akak kuatkan semangat nak kurangkan berat badan... tengok gambar raya akak mak ooooi takutnya... makin bulat dan tembam..... 

8 comments:

  1. Minggu depan pun saya niat nak start puasa 6 ;)

    ReplyDelete
  2. Warna warji aidilfitri..takda tema camni pun best..cacamerba macam sy juga tahun ni.hehe..tp nmpk kain n bunganya sama kan..cuma warna je lain.comel2 semua..

    Selamat hari raya kak.Sy tunggu anak 6bulan dulu br boleh diet.bagus tak alasan?haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya juga.... best juga yer tapi tuler tiap tahun tak pernah der tema ... ingat tahun depan kena ada temaler...

      Delete
  3. selamat hari raya kak..
    zee dah puasa ganti arini..harapnya dapat ler sambung puasa 6 terus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zee ... haritu lupa nak bergambarkan....

      Delete
  4. X dan nak pose lagi. Minggu depan la start insya allah

    ReplyDelete
  5. gambar family ramai2 takde ke kak hhehhe... kadang dh beraya lupe nk gambar family kan kak...

    bdk2 dh jumpa sepupu2 mmg seonok lah dia kan... bila raya ada kematian pulak jd hambar skit sambutan nya kan kak

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang