Nuffnang saya

Followers

Thursday, April 21, 2016

Ulang tahun perkahwinan Cho ZIla

Tarikh ini akak dan suami di nikahkan oleh ayahanda tercinta...
Terasa baru lagi tapi rupanya dah agak lama walaupun tidaklah selama kawan sebaya...
Kawan akak ramai yang dah bercucu dan lepasni selalulah terima jemputan kahwin anak kawan..
Terima kasih suami kerana menerima Cho Zila seadanya...
Semoga perkahwinan kita akan kekal sampai bila-bila...

Inilah satunya kebanggan akak cross stich yang akak buat sendiri...
Teringin nak buat gambar kami sekeluarga tapi rasanya dah tak mampu...
Gambar kenangan hari persandingan di rumah akak...

11 comments:

  1. Barokallal.. tahniah dari kakak
    Semoga berkekalan hingga ke jannah

    Cross-stitch kisahnya. Menarik!

    ReplyDelete
  2. selamat ulangtahun perkahwinan kak...
    amboi..ada bakat juga ye akak ni..
    kreatif ni..

    ReplyDelete
  3. happy anniversary kak...moga terus bahagia dan dimurahkan rezeki serta sentiasa dlm keberkatan Allah taala...

    amin

    ReplyDelete
  4. happy aniversary kak cho zila, tahniah
    cantik cross-stich gambar kawin tu..
    saya pun bila dah kawin langsung tak sentuh cross-stich dah.

    ReplyDelete
  5. hepi nberseri2 kak smoga mendapat keberkatan kehidupan dariNYA amin

    ReplyDelete
  6. Selamat Ulangtahun.. Moga bahagia hingga ke jannah.. Aaaminn..
    Cantik crosstich tuh..

    ReplyDelete
  7. Happy anniversary kak! Semoga terus kekal bahagia hingga ke jannah.
    Cross stich tu akak buat sendiri? wahhhh hebatnya kak...

    ReplyDelete
  8. Happy anniversary, Cho. Jealous tak tengok gambar kahwin tu? Cantik sungguh Cho masa tu. Sekarang pun cantik juga!

    Rajinnya Cho buat cross-stitch. Kira hebatlah juga ada skill macam ni!

    ReplyDelete
  9. Dasyatnya akak... buat cross stitch gambar kawen... salute.. happy anniversary..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang