Nuffnang saya

Followers

Friday, April 8, 2016

Pengalaman pertama kali perkhemahan Atikah

Cerita lama Atikah ke perkhemahan di sekolahnya....
Bukan bermalampun cuma perkhemahan sehari sahaja..
Seronok tak terkira dia dapat kebenaran dari ayah dia untuk pergi perkhemahan..
Tengaharitu akak ronda sekolah dia tengok khemah telah dipasang di padang sekolah...
Beria-ia dia bercerita cara-cara memasang khemah...
Balik rumah Atikah berbau sardin rupanya kumpulan dia ditugaskan memasak sardin...
Punyalah sedap sardintu kata dia isyh...isyh kelakar pulak...
Bayangkankan kalau bermalam lagi banyak ceritanyakan....

Rasanya ada lagi perkhemahan perdana bulan Aprilni tapi dia tidak bercerita lagi pasaltu...
Akak suka juga dia ada aktiviti supaya dia boleh belajar banyak benda...

6 comments:

  1. hehehe..kan camping dgn sardin tak dapat dipisahkan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. time berkhemah sardin tu memang makanan wajib la..dan yang paling sedap..hehehe

    ReplyDelete
  3. mmg anak2 suka kalau dapat gi camping.. sama la ngan saya, mmg sokong kalau ada aktiviti gitu supaya dia ada banyak kenangan kat sekolah rendah... :-)

    ReplyDelete
  4. seronok camping ni.. rindu sgt2 zaman sek dulu

    ReplyDelete
  5. Best kalau dapat camping sekali-sekala. Kalau selalu, muak juga nak balik rumah!

    Dapat masak sardin pun best aje. Yalah, budak-budak Cho memang kalau dapat buat aktiviti di luar rumah, gembira bukan main.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang