Nuffnang saya

Followers

Friday, April 29, 2016

Pom Pom, Tioman tercantik di Asia

Hujung mingguni panjang... jom cuti-cuti...
Mungkin tidak perlu pergi jauh hanya di Malaysia...
Kami tidak pergi ke  mana kerana ada urusan yang perlu dibereskan di sini...
Entri yang akak ambil dari surat khabar Berita Harian...
Rupanya dua pulau dari negara kita adalah tercantik di Asia...
Tiomantu akak pergi tahun 2000 ambil lesen skuba...
Pengalaman yang terindah dalam hidupni rasanya...
Lepastu kahwin dan terus tidak berskuba lagi malah bersnokelingpun payah...
Rindu dengan keindahan pulau di Malaysia ini..

Pom Pomtu cantik tapi mungkin bahaya sikit takut kena culik...
Namun dua pulauni rasanya kita perlu merancang terlebih dahulu untuk pergi...



Jadi berbanggalah kita dengan pulau yang ada di sini..

6 comments:

  1. cantik...tk pernah smp lg tioman

    ReplyDelete
  2. Wah, Cho ada lesen skuba ya? Takpalah tak berskuba lagi janji ada lesen ^_^

    Pom Pom saya tak pernah pergi sebab takut punya pasal. Takut kena kidnap!

    Tioman tu banyak kali jugalah pergi tapi dah lama masa berlalu. Dengan suami dan anak-anak memang tak pernah pergi lagi.

    ReplyDelete
  3. teringinnya nak pi
    cantik sgt tempatnya

    ReplyDelete
  4. Tioman pun akak tak pernah pergi lagi CZ..
    Dengar dan tengok gambar orang jer..
    Cantik sangat..
    Teringin nak pergi..
    Tapi kena rancanglah seperti kata CZ..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang