Nuffnang saya

Followers

Wednesday, June 3, 2015

Wordless Wednesday ~ MENARA KUALA LUMPUR

Kisah masa cuti 4 hari di awal bulan Mei dulu...
Setelah sekian lama berkeinginan untuk sampai ke sini ..
akhirnya dapat juga kami ke sini secara tiba-tiba tanpa perancangan...
Perancangan dari Allah swt adalah yang TERBAIK.. kun fa ya kun..
Anak temanpun tidak membawa tudung...
Ingatkan hanya bersarapan pagi...
Comot met mot anak akak di atasni...

12 comments:

  1. anum x pernah naik menara nie hehe

    ReplyDelete
  2. lieya tak penah plak sampai sane lagi kak....mane tau satu hari nanti kan....teringin nak makan kat restoren berputar die tu....tgu lee special date ajak en laki ke kekeekekeke

    ReplyDelete
  3. Tak pernah naik menara ni lagi. Kesian kan :-(

    ReplyDelete
  4. pernah naik menara kl time belum kawin..skarang brp kena charge ek?

    ReplyDelete
  5. bila ntah nak naik menara ni hihi

    ReplyDelete
  6. saya tak pernah naik lagi menara KL ni.. duduk KL lama dah.. hihi..

    ReplyDelete
  7. falsya yg dh berpuluh tahun duk kl xpenah naik smp ke menara kl kak..takat kat kaki menara kl jer..hehehehe

    ReplyDelete
  8. dl ms dok KL x penah rs nk p tp bl dh dok Penang br dok rs nk p...hahahaha

    ReplyDelete
  9. sampai jugak akak ke sini..zee ni tak sampai lagi tau..klcc dah..
    dok ajak laki pon dier takmo bawak..hahahaa

    ReplyDelete
  10. nak naik kena bayara berapa tu kak??

    ReplyDelete
  11. dah pergi tapi tak pernah naik lagi....hu3

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang