Nuffnang saya

Followers

Monday, May 19, 2014

Terima Kasih Jarimanis sekali lagi

Lama sungguh akak tak buat entri baru...
Meronda ke rumah kawan-kawanpun dah lama tak buat...
Harap minggu ini akan dapatlah akak mengatasinya....
Kisahnya dah lama tapi tak terbuatpun...
Terima kasih untuk adik blogger yang rajin menghantarkan cenderamata...
Setiap kali dia pergi keluar negeri adajer ole-ole untuk kawan-kawan...
Kalini dia ke Jepun macam yang kini seperti diceritakan diblognya...
Jom pergi ke blog adik JARIMANIS yang suka melancong...
Akak dapat pen yang memang tak pakailah sebab sayang..
Simpan untuk kenangan indah dari kengkawan..
Walau jauh berjalan adik JARIMANIS tetap ingat pada kawan-kawan...
Terima kasih  JARIMANIS ....


24 comments:

  1. Sama-sama kasih kak Zila....hee
    Terharunya siap keluarkan entri khas tu ...muahh..peluk sikit heee

    ReplyDelete
  2. bestnye dapat ole2 dari jauh gitu :)

    ReplyDelete
  3. waahhh.. rezeki dr obesi nih.
    bertuah akak~ tahniah~

    ReplyDelete
  4. best ada yang mengingati akak kan

    ReplyDelete
  5. murah rezeki akak...

    moga rezeki yg memberi pun diberkati Allah...

    ReplyDelete
  6. Ole-ole dari jauh lagi tu Zila memang sayang nak digunakan.. akak pun selalu simpan jer benda yg susah nak dapat :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah rezeki. Kakak pun apa aje dpt dari kawan memang simpan..

    ReplyDelete
  8. bestnye dapat hadiah..dari jauh pulak tu

    ReplyDelete
  9. jauh datangnya hadiah tu..
    tahniah

    ReplyDelete
  10. mgu lepas el dpt adiah gak x tau sape kasi hahaha
    untungkan dpt adiah..sgt2 menghargai pada yg sudi bg adiah tu

    ReplyDelete
  11. Kak, kalau tak pakai lagi sayang. kena pakai sampai habis dakwat, baru simpan. Kalo tak pakai nnt dakwat tak keluar. Eceh, beriya aku bg nasihat. Heheh.

    ReplyDelete
  12. kak cho ni sungguh2 tak nak cerita lah ni cinta yg beberapa kali tu..
    tak pe..tak tak pe..kita nak bg hadiah kak cho tak nak..
    tau lah kita tak mampu beli pensel japan..

    http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/05/disebalik-lelaki-yang-hebat.html

    ReplyDelete
  13. kiut je kan pen tuh... zura pun dapat jgk satu drpd cik mek molek JM tuh...mmg dia sgt pemurah..zura pun syg gk nk guna pen tuh.. hahaahah

    ReplyDelete
  14. Untungnya Cho dapat hadiah. Yang kita punya belum sempat nak pos lagi, Cho. Dah beli pun so mestilah nak kena hantar gak. Cuma banyak sungguh aral melintang patah mengkuang lalu nih!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang