Cuti-cuti Genting Highland 2011

Hari jumaat lepas 23hb September akak anak beranak naik Genting Highland dengan mencuba naik bas dari Stesen Putra Gombak. Mulanya cuak juga memikirkan sebab nak mengendung haversack yang berattu dan melayan kerenah budak dua orangtu tapi memikirkan mungkin ini memberikan pengalaman yang baru untuk diaorang juga akak yang tak pernah naik bas gi genting so teruskan juga.

Syukur jugalah haritu dipermudahkan oleh Allah perjalanan akak anak beranak dan gabra kedua berlaku masa nak naik skyway(cable car)tu sebab kena cepat-cepat. Tapi syukurlah budak-budak dengan pantas masuk dan inilah pengalaman pertama mereka menaiki cable car. Masalah ketiga pula nak berjalan dari stesen skyway ke First World Hotel lak tapi nasib juga diaorang tak meragam cuma dah tak sabar-sabar nak main padahal kena chek in dulukan.

Oleh kerana akakni tidaklah pandai menulis panjang lebar dan selalunya akak merujuk kepada gambar maka entry akak kalini yang sepatutnya meriah menjadi tidak berseri... Kenapa?? sebab segala posing kami anak beranak telah musnah akibat kesilapan teknikal yang dilakukan oleh suami akak(nasib bukan akak yang buat kot idak!!!).. So gambar di bawah adalah dari kamera handphone akak yang dapat diselamatkan. Adakah ini tanda-tanda akak kena pergi sekali lagi untuk bergambar puas-puas?? mungkinkan..


Keseluruhannya kami gembira dan puas hati dengan percutian kali ini walaupun ada sedikit perkara yang menyedihkan berlaku namun kalau anak-anak suka ibupun mesti sukakan....

Genting Highland

Comments

  1. dorang excited kak tu psl smua xmeragam

    ReplyDelete
  2. bila plak la bleh smpi cini

    ReplyDelete
  3. waaaa.. bestnye g genting! nak bawak jugaklah nnt.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. syoknya..bila tgk gmbr nie teringin nak pg lagi..jom2..hehe

    syg je gmbr yg snap hilang camtu je..huhu

    ReplyDelete
  5. bestnye.... kite last pegi pon tak ingat tah bile.. huhuhu...

    ReplyDelete
  6. Confirm kena pergi sekali lagi. Tq sbb singgah my blog and follow. Followed here as well. Abt clown tu, better call dia direct and tanya sebab my party last year. Kat PD plak tu... jauh. Maybe u could get a better price... or price dia memang dah berubah as time goes by.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts