Nuffnang saya

Wednesday, September 21, 2011

Alam ria anak di Giant Kinrara

Tempat yang paling disukai oleh dua orang budakni kalau pergi ke Giant Bandar Kinrara dan juga tempat pilihan akak kalau tak tahu nak kemana. Sebabnya tempat permainanni memang luas dan selalunya tidaklah terlalu ramai budak main dan yang penting anak akak boleh berlari, memanjat, menjerit sesuka hatinya. Ayah diaorangpun suka sekarang sebab kerusi urut Rest & Relaxker apa ke namanyatu pun dah ada di situ..

Akak suka budakni bermain di sini dari di taman permainan depan rumah akaktu sebabnya di sini lebih aman dan cuacapun tidak menjadi masalahkan. Kalau korang tinggal berhampiran marilah bawak-bawak anak-anak ke sini..






Latar belakang yang teramatler ceria sesuai untuk kanak-kanak riang.
Kalau nak main bendanipun tak perlu bayar hanya perlu tekan sahaja.

2 comments:

  1. salam dik
    dah lama x mai nieee
    akak ingat adik dah lupe akak nie
    akak dah jarang onlione FB ... :)

    bestnya tmpt mcm nie .. puas hati bawak anak2 nie :)

    ReplyDelete
  2. ade kat tkt bape ni? saye baru nak pindah BK.. blm abes explore lagi.. hihihi..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang