Nuffnang saya

27 November, 2018

Reunion Budak Taayah Part sambungan

Sambungan di sini.... Ikutkan banyak gambar aktiviti lain tapi disebabkan ramai yang santai tidak bertudung jadi kita simpan untuk diri sendiri sahaja.... Aktiviti berenang paling best, macam-macam gelagat boleh dilihat... Aktiviti belajar memasak, aktiviti sembang sampai lebam, aktiviti berkaraokepun ada.... terlekat kuat dalam ingatan....

Biar gambar menceritakan segalanya....
Sabarlah menunggu ....
Topi paling kecil dan bunga paling sedikit...

Cuba berselfie....
Biar depa susun dulu yer....
Terima kasih kerana ramai yang datang....
Biru putih menjadi tema....
Jangan lupa topi munge-munge....
Ada senyum semua muka di sini yer....


Lepasni ada gambar beramai-ramai yang di ambil oleh salah seorang anak kawan kami.... tapi sebab banyak kita asingkan di entri yang lain.... 
Penat bergambar kita duduk di tempat makan....
Ramai juga kawan yang aku rasa masih macam dulu mukanya...
Melilau mencai makan.... tahu lapar yer....
Makan dan bersembang memang menjadi aktiviti wajib...
Makanan memang banyak sampai tidak tahu nak makan yang mana satu... 

5 ulasan:

  1. naper akak tak pakai topi yg lebar kak, baru tercover sikit dr panas...
    tahun 83 dana baru umur 1 tahun masa tu kak hahahahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan Dana... dah terpejam mata.... dah lah mata tak berapa nak beso...

      Padam
  2. seronok kan bila buat reunion begini menggamit kenangan..bila jumpa mesti nk cite pasal hal anak2 hihhi..apa buat skrg..kejemana..hihih

    BalasPadam
  3. paling menjadi topik terkenang cikgu2 dan kisah nakal2 dulu... memang rasa macam kami dulu2 lagi mengenakan kawan2.... bab anak2 siap nak cari bakal menantu gitu...

    BalasPadam
  4. Mau tak asyik beralih tempat semasa menyembang.... gunakan ruang yg ada ye dak hihi...

    BalasPadam

Nuffnang oh Nuffnang