Nuffnang saya

29 November, 2018

Reunion Budak Taayah part sayonara

Move on Cho Zila.... ini mungkin yang terakhir untuk cerita reunion budak Taayah 2018.... Gambar yang masih berbaki untuk dikongsi sebagai ingatan di masa akan datang.. Semoga ada lagi perjumpaan selepas ini, moga persahabatan kita direstui olehNya.... 
Cenderahati untuk yang hadir...
Terima kasih AJK yang bertungkus lumus....
TERBAIK...
Tema biru putih dan topi ada 'munge'
Tema kena bertopi dan berbunga....
Macam-macam rupa yang ada....
Cantik belaka, susah ajk nak pilih pemenang..
Dan pemenangnya yang tepi yer.... 
Sampai masa untuk berpisah..... 
Makan... sembang... gelak.. makan balik....
Rindu kamu semua
Gelak ketawa tidak sedar diri terlupa ambil gambar makanan..
Ini adalah sebahagian sahaja....
Ada keropok, cookies, scones, laksa, spageti dan lain-lain...
Teh tarik dibuat oleh Puan Admin yang sedap...
Alamak teringat-ingat...... 
Gambar berlonggok dalam bilik tergelak-gelak memang betul-betul macam duduk asrama suatu masa dahulu....
Main tarik-tarik bila geng KL/Selangor diberikan tanggung jawab untuk reunion 2020....
Selamat tinggal....
Jumpa lagi...
Semoga persahabatan kita akan kekal akrab.... 


3 ulasan:

  1. seronoknya dapat jumpa kawan-kawan lama..

    BalasPadam
  2. Seronoknya CZ.... tak terasa pun umur dah meningkatkan bila dah berkumpul ni, rasa mcm dulu dulu aje...
    Menarik jugak tema yg korang buat ni... pakai topi...emmm boleh tiru hihi

    BalasPadam

Nuffnang oh Nuffnang