Nuffnang saya

Thursday, November 8, 2018

Resipi Oden buat sendiri lagi puas hati

Pernah tulis entri Family Mart yang menjadi kegemaran kami sebab nak makan oden.. kuah odentu memang sedap sebab ada masam dan pedas... isyh kalau akakler memang tak tinggal setitispun kuahnya....

Tapi orang kata boleh buat sendiri odenni... bolehlah kita makan puas-puas yer... harini kita kongsi resipi dulu yer... buatnya tak tahu lagilah... ha...ha..ha.. kau rasa bila gamaknya...
 Masa menulisni dah teringat-ingat...
Pekat melekatkan.... 

Resipi dari majalah RASA




Resipi dari oh bulan... 

Pilihlah mana yang berkenan di hati... jangan tak cuba tau....

4 comments:

  1. rmi dh buat sdiri kuah oden tu....tk try lg buat

    ReplyDelete
  2. dana udah menterai kak, buat lak kt opis... kami durhaka tambah cendawan... mmg sedap
    mcm steambot tp bila rendam semua n kuah yg pekat sedapnya layan...

    ReplyDelete
  3. Senangnyer..sana sini ada baca blogger share pasal resepi ni. Hehe..Bila lah kita nak buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haritu nak buat ank kata kita mkan sikitjer ibu tak payhler... sekali dah sampai situ banyak pulak ....

      Delete

Nuffnang oh Nuffnang