Nuffnang saya

16 November, 2018

Aktiviti Sekolah Agama

Selepas habis PSRA susah sangat Atikah nak pergi ke sekolah agama... disuruhpun dia buat tak tahu... aktiviti sekolah agampun macam sekolah kebangsaan ada juga sukan, masak-masak dan belajar sembelihan...

Seronok tengok kiriman gambar dari ustazah.... terima kasih .. minggu depan keputusan PSRA dan UPSR akan menyusul, Atikah selamba jer... Akak juga redha dengan apa juga keputusan yang keluar.... 
Dulu bapak akak yang ajar anak-anak...
Sekarangni rasanya ramai yang tidak tahu nak buat....
Kerja-kerja..
Alah comel-comel belaka.. 
Happy dapat makan.. 
Anak kita mestilah kita tepek kat sini....
Harini projek anak-anak masak....
Grup Atikah buat spageti karbonarajer....

Semua gambar ini menjadi kenangan yang terindah untuk kamu semua wahai anak... laluilah kehidupan ini dengan penuh hati-hati.... 

1 ulasan:

  1. mmg mcm2 aktiviti ye kak... takde lah bosan kan

    masak2 pun ada ya, bila dh ada sembelih ayam tu msti siap msk2 lg kan... bagus lah

    BalasPadam

Nuffnang oh Nuffnang