Nuffnang saya

Wednesday, September 13, 2017

Aku suka makan

Maafkan akak kiranya entri ini kurang menyenangkan hati yang memandang.. Oleh sebab akak suka sangat ambil gambar makanan maka rasa sayang kalau tidak dikongsikan di sini... Hanya sebagai kenangan yang terindah...
Kafe baru di Bandar Kinrara...
Cerita nak diet tapi makannya alahai... 
Air nak shake gitu... 
Ini pula di tempat lain... Nak float pulak... 
Insaf sikit minum air buah segar .... 
Sedap juga rupanya bendani... 
Memang kreatif yer, kentang jadi bentuk bunga... 
Mak ooooi sedapnya blended pulak... 
Akhirnya kek keju juga yang paling WIN....

Akak nak diet... esokler mula kot!!! Harap-harap sangkut... 



5 comments:

  1. kita geng..suka amik gmbr makanan pastu pasti kena share hehe

    ReplyDelete
  2. Memang tak de makne nak sangkut kak

    Kalau hari hari update blog nampak gambar makanan

    Hehe

    Selamat berdiet. Kena tukar persekitaran :)

    ReplyDelete
  3. kelakar tang insaf minum air buah tu...hehe.chaiyok kak!selamat berdiet!

    ReplyDelete
  4. Saya pun suka makan CZ....nampaknya simpan impian jerlah nak diet hihi...
    Bila tgk makanan mmg tak boleh nak sekat dah weyh

    ReplyDelete
  5. HAHAH! yerla kak..susah nau kan nak diet. Say apun suka makannnn. Anyways, sedap juga kek di myownbakes tu. :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang