Nuffnang saya

Followers

Thursday, September 14, 2017

Zumba ~ gerakkan badanmu...

Jom layan you tube zumba .. gerakkan badanmu.. kelaut kesungai ker apapun ada kau kesah... hanya gerakkan badanmu... lama-lama lembutlah... 



Seronokkan... terasa ralat kalau tak dapat pergi .... Insyaallah kesihatan semakin baik dan dapatlah join lagi malam esok... antara lagu yang diatastu terngiang-ngiang ditelinga... ha.. ha.. gitu... Astaghfirullah jangan dilupa untuk dilontarkan selalu... 

6 comments:

  1. sronok tgk kwn2 yg pegi zumba..teringin juga tp tk terpgi lg hehe

    ReplyDelete
  2. hihihi, ke laut, pun ke laut lah..hahha..

    kite sekrg layan salsation pulok...hiihhi, sesekali zumba semput haihhh..

    ReplyDelete
  3. sebeum puasa hr tu joint aerobik.. best oh..skrg kelas dah tukar mlm.. payah sikit nak luang masa.

    ReplyDelete
  4. moga dapat keluar peluh dan rasa lebih sihat :)

    ReplyDelete
  5. Salam CZ....lama tak ke sini. Apa khabar? Wah dah berjinak jinak dgn zumba pulak sekarang ni yeh...
    Mesti dah dpt badan yg diidamkan kan sekarang ni

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang