Nuffnang saya

Wednesday, September 27, 2017

Gambar makanan kiriman dari whatsapp

Seperti yang akak katakan akak suka gambar makanan... Gambar dibawah kiriman whatsapp jiran akak di kampung. Biasalah mak akak tidak pandai nak berwhatsapp jadi jiran akak menjadi perantara kami untuk gambar kenangan...
Ini nasi legundi kegemaran orang Perak...
Elok untuk kesihatan...
Gambar ini pernah menceriakan FACEBOOK CHOZILA
Boleh klik, ramai yang memberikan komen... 
Ni best akak suka pulut durian...
Kalau pulut mangga akak kurang sikit...
Kalau pulut durian memang bertambah-tambah makannya...
Lupakan kalori, lupakan diet...
Pulut jagung ... 
Hidangan ini bukanlah emak akak makan sorang...
Tapi ajak jiran-jiran makan bersama...
Maalumlah semua jiranpun tinggal seorang....
Makan bersama tentulah lebih berselera....

5 comments:

  1. aduh2 dia punya platting mcm mkn kt restoren kak... rajin btl mak akak msk mcm2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Dana ... kat rumah kita hantamjer mana der...

      Delete
  2. Mak masih larat masak lagi ke CZ...mcm mcm menu tu ha. Yelah kan dah tinggal sorang tu jiran lah jadi peneman makan, peneman sembang kan...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang