Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 6, 2016

Abang Bomba I love you

Malam ini habis sudah cerita Abang Bomba I Love You...
Korang tengok ker?
Kelakar pulak sudah lama tidak buat entri baru, tiba-tiba nak cerita pasal Abang Bomba I Love You...
Sebenarnya akak memang tak berkenan betullah dengan heroinnyatu...
Muka sedih dan gembiranya langsung tiada perubahan....
Tak sesuai langsung jadi heroinler, kot pelakon undangan bolehlah...
Inilah reaksi muka dia walau apapun situasinya....
Paling best ialah watak Atuk yang dilakonkan oleh Kazar..
Sebenarnya nak cerita pasal tv akak...
Masa ambil gambarni ok masih cantik...
Tapi sejak dari hari ahad lepas ada masalah...
Masalah betullah kalau jadi macam ini... Kasihanilah kami yang tidak dapat tengok tv pening kepala ... Korang pernah tak ada masalah tv cam gini??

Malam ini Abang Bomba I Love Youpun melepaslah gamaknya....


2 comments:

  1. kih2 tak penah nengok kak... mcm ntah hapa2 je kih2

    ReplyDelete
  2. Sana sini dok dgr citer ni...best ke

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang