Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 17, 2016

Wordless Wednesday ~ Zarina Zainudin yang awet muda

Sambungan kisah jamuan hari raya bekas pelajar SMDARY Bota Kanan yang berlangsung di rumah Zarina Zainuddin. Mungkin ada yang mengenali Zarina Zainuddin yang juga seorang pelakon dan punyai bisnes jamu juga makanan seperti rendang dan pulut kuning dan banyak lagi...

Serius cakap jumpa dengan kawan-kawan lamani buat akak rasa muda balik. Banyak kenangan masa zaman sekolah di ulang cerita. Cemburu juga melihat ramai kawan yang nampak muda macam tidak berganjak umurnya terutama Zarina Zainuddin. Tokey jamu kot mestilahkan, lagi-lagi artis kenalah nampak kelihatan cantik...
Kelebihan Zarina dia akan berselfie dengan semua rakan yang hadir...

Dari instagram Zarina Zainuddin



Masa jamuan haritu memang banyak makanan...
Dia cakap nanti dia akan bagi kepada gelandangan...
Sayang kita buangjer makanantu, ada yang memerlukan..

8 comments:

  1. Bagus zarina zainudin kan..
    Tinggalkan glamour..
    Pastu buat mcm rakan sekolah dulu2..
    Jadi tak lah segan kita kan CZ..

    ReplyDelete
  2. salam..
    yaya singgh sini..

    lawa lagi zarina ni..
    org kalo makeup semua lawa pun..hehehe

    ReplyDelete
  3. bagus gitu... tak lupe kwn2... pastu tak sombong

    ReplyDelete
  4. zarina zainuddin ni masih ingatkan kawan2 lama walupun dah glamer jd artis...

    semua cantik2 lg...

    ReplyDelete
  5. dia mestilah kena nampak muda jelita walaupun umurnya tu tak muda lagi. dah katanya, tokeh jamu, kenalah jaga penampilan. nanti tak laku pulak produk dia tu, kan kak cho.

    bagus zarinazainuddin ni ye, dah glamour pun tak sombong kan. ye lah, ipoh mali talak sombong maa. eh! dia orang parit kan. sama lah tu, peghok jugok...hihi

    ReplyDelete
  6. Cantik dia ek.....
    Untung untung dapat masuk IG dia CZ hihi....Tak perlah dah rezeki dia CZ, awet, cantik. Kita ni cantik kat mata suami dan anak anak jadiklah hihihi

    ReplyDelete
  7. Retis tu Cho, mestilah nak jaga penampilan diri sepanjang masa. Manalah tahu ada paparazzi ^_^

    Untunglah dia masih mengenali dan menghargai kawan-kawan sekolahnya.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang