Nuffnang saya

Followers

Tuesday, August 23, 2016

Jom tengok gambar

Banyak cerita terbengkalai dek kemalasan akak sekarangni.. jadi kali ini jom kita tengok gambar yang banyak tapi tidak sempat untuk diceritakan... Gambar di ambil di banyak tempat, ada yang di kampung, ada yang di Kinrara dan ada yang di pusat membeli belah...
 Atikah dengan lukisannya...
Diani gemar melukis...
Semoga dia akan terus kreatif di masa-masa akan datang...
 Rindu dengan asam laksa untuk sarapan....
 Nasi lemak dengan penuh kasih sayang...
Mesti ada sambal udang atau sotong..
Atikah hendak telur rebus dan Azalia dengan telur mata kerbau...
Ikan bilis hanya untuk ibunya sahaja... 
 Itu Dj terkenal sedang 'on air'...
Ada peminat tunggu di luar untuk mintak tandatangan...
Azalia sesuai jadi dj sebab mulut dia jenis tak berenti bercakap...
 Tentu tahu anak akak berangan di manakan...
Pertama kali singgah di Ikea Kuala Lumpur masih suka dengan yang Damansara..
Mungkin belum siap sepenuhnya jadi belum boleh buat perbandingan lagi...
Comeljer Azalia pakai baju yang 'girl' sikit...
Selalupun baju dia memang macam budak lelaki...
Baju yang dipilih oleh ayah dia terpaksalah dia terima...
Nasib dia nak pakai... 
Cerita di Restoran Nasi Padang yang femes...
Sebenarnya kedai nasi padang yang biasa-biasatu jauh lebih luar biasa sedapnya...
Siapkanjer duit kalau pergi ke restoran yang pelayannya berpakaian tradisional gini..
Semuanya berbayar bukan hanya cuci mata sahaja....

11 comments:

  1. mcm2 cerita....
    azalia mmg manis pakai baju bunga2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang Dana.. mun dah malas jadi ginilah..kalau zaman rajin dulu satu hari dua entri tapi ceritanya pendek2 janji update blog.. sekarangni gabungjer...
      nak tengok dia pakai baju blaus memang payah.. ikut akak memang tak belilah sbab rasa rugi sebab dia tak pakai sangat melainkan kita paksa...

      Delete
  2. lukisan atikah tu cantik sangat la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikut keluarga sebelah suami memang der bakat seni sikit ....

      Delete
  3. Atikah ni mesti pandai mendoodle..sikit hari lagi boleh dah lukis doodle untuk header blog mama dia..heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kot ituler bakat diakan... akak okjer... kalau dia suka yang tu kita ikutjer... mungkin ibu dia kena bagi galakan dan semangat lagiler kot...

      Delete
  4. Dua anak, 2 jugak pilihan lauknya ye CZ....layankan ajelah. Dulu dulu dtg blog awak, budak tu masih kecik, la ni dah besar besar dua dua......

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerler dua orang anak leh ler layan ... kot ramai entahler kot... kan budak2ni lagi femes dari emak dia der terjumpa ngan bloggertu dia tegur CZ sebab dia kata kenal budak dua orangni..

      Delete
  5. Saya yang kuat membebel pun belum tentu dapat jadi DJ, Cho ^_^

    Kalau saya buat nasi lemak, memang regu paling best ikan bilis goreng dan sambal ajelah tapi anak-anak mesti nak regu dengan ayam goreng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer .. anak saya yang no duatu lain sikit tak gemo ayam goreng.. ayam goreng kunyit ngan ayam goreng pop boleh sebab potong kecik2 dan garing...
      yerler kalau MD jadi DJ mesti tak cukup masa tu yang tak bolehtu..

      Delete
  6. Pandai atikah lukis... Cantik. Sedap plak nengok laksa tu. Tapi pantang laksa lagi.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang