Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 13, 2016

Wordless Wednesday ~ Gambar kenangan

Gambar lama bulan Oktober 2015 yang lepas...
Masani xtvt kami sekeluarga berulang alik ke IJN..
Mertua akak di masukkan di IJN lebih kurang 2 minggu...
Jadi moh kita bergambar di mana tempat yang kita rasa macam comeljer..
✿ Blok B IJN...
✿ Bergambar dengan gembira di sini...
✿ Mood bergambar dah mai jadi tak payahler nak suruh-suruh..
✿ Datang sini mesti singgah Breadstory...
Tengoklah seluar jeanspun dah senteng...
✿ Ini pulak masa singgah Festival City sebelum pergi ke rumah nenek lepas melawat mertua di IJN..

5 comments:

  1. bdk2 kt mana2 je blh bergambar ngn hepi hehehhe

    ReplyDelete
  2. cantik juga dalam nya tu ..saya tak pernah sampai pun kat IJN ni..

    ReplyDelete
  3. ooo ok gak dlm ijn tu ye kak....tak penah masuk pun situ....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang