Nuffnang saya

Followers

Thursday, January 7, 2016

Hi 5 di Istana Budaya

Al - Kisah di cuti sekolah yang lepas...
Memang cuti sekolah kali ini yang paling santai sebab akak langsung tak merancang untuk mereka..
Dengan kerja baru akak yang lebih santai dan mudah tidaklah perlu merancang sangat...
Jadi semuanyapun berjalan secara spontan belaka..

Beli tiket dari groupon sebab teringin nak masuk Istana Budaya...
Tapi harga tiket boleh tahan mahalnyer akak belikan untuk dua orang budakjer...
Akakni dah beli barulah bertanya ...
Diaorang kata tak naklah pergi budak-budakjer nanti...
Amboi rupanya emak korangni tak perasan anak dia dah besar rupanya..
Lagipun dik Ya kata " adik tak suka orang Hi 5 yang baruni"
Ha.. ha.. ibu memang dah lama tak tengok Hi 5 pun...

Seperti dijangka yang datang ramai kanak-kanak tadika...
Nasiblah diaorang ok lagi kot idak rugilah duit ibu...
Nak dijadikan cerita akak dapat juga masuk ke dalam...
Sebelum masuk ke dalam akak adalah bersembang dengan nenek yang bawak cucu dia...
Masa akak tunggu di luar sebab dua orang budak dah masuk nenek tu panggil akak..
Katanya dia ada tiket lebih sebab ada keluargani tak masuk sebab anaknya meragam...
Ha ambik ko tiket mahal tak nak masuk kalau akak memang nak kenalah....

Jom layan gambar yang ada...
Sampai awal jadi bergambar dulu di Galeri Istana  Budaya...
Bergambar di sini juga...
Inilah persembahan yang kami nak tengok..
Dik Ya pulak posing di sini..
Kalau boleh semua tempat nak posing sebab awal sangat sampainya..
Bergambar buat kenangan...
Hi 5 House of Dreams....
Akhirnya kami sampai sini selalu lalu lalangjer Istana Budaya..
Ibu bapa melayan kerenah anak-anak membeli barangan yang dijual ...
Berdebar-debar dua orang budak yang nak masuk ke dalam..
Ibu cakap macam nak masuk panggung wayangjer.
Akhirnya persembahanpun bermula...

Akak yang dah berumurni pun enjoy tengok lagilah kalau budak-budakkan....
Kesimpulannya kita ENJOY....

7 comments:

  1. ehh kenape ye kiter tak teserempak kat sana..

    ReplyDelete
  2. WAHHHH MMG MENARIK LA .... TP ANAK2 TAK MINAT HI5 ...

    ReplyDelete
  3. msti seronok kan.... lagi2 selalu nengok kt tv je kan.... kali nih nengok yg real nyer

    ReplyDelete
  4. Anak2 saya ni , kakak nya je dulu yang minat Hi5..adik macam kurang sikit la..tapi kakak sekarang dah umur 9 tahun.tak nak dah tengok hi5..adik pun ikut kakak la..tak minat hi5 dah.kalau Mickey mouseclubhouse tu adik memang suka la..siap menyanyi melompat lagi..

    ReplyDelete
  5. Bestnya. Anak buah akak pun suka gak ni...

    ReplyDelete
  6. waahhhh... tgk live!
    tiket mahal sgt. tu yg pikir byk kali nak ke sini.
    kekekekeke

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang