Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 20, 2016

KLIA 2 , Kuala Lumpur

Ini gambar anak-anak yang seronok bergambar di KLIA2...
Mun idak payah diajak bergambar tapi haritu sebab teruja nak terbang gamaknya suka bebeno...
Jadi sebagai menghargai kebaikan mereka harini moh tengok gambarnya...
Masatu lagi berapa harijer nak krismas maka hiasan kismis menghiasi KLIA2
Snoopy jadi taruhan KLIA 2
Memang dik Ya teruja untuk jalan jalan...
Mak dia tak payah ceritalah sebab 2016 memang kurang aktiviti...
Jadi ke Ho Chi Minh mengubati duka lara...
Ini adalah pertama kali akak sampai KLIA 2 ni mak ooi besar juga yer...
Kami memang tak bawak beg besar sebab nak beli beg di sana nanti...
Datang awal untuk berurusan di KLIA 2 sebab ramai sangat orang..
Sementara menunggu kawan yang beratur sebab bawak beg besar kita baca info dulu...
Muka letih juga tu sebab terpaksa bangun awal...
Namun kami tetap gembira... yeah akhirnya dapatlah kita bercuti

5 comments:

  1. Silap gaya, memang boleh sesat di KLIA2 ni... :)

    ReplyDelete
  2. Salam Cho!

    Seronoklah ya dapat bercuti-cuti. Manalah budak-budak tak teruja walaupun kena bangun awal. Janji yang penting dapat naik kapalterbang pergi makan angin!

    Lama betul tak singgah sinilah, Cho!

    ReplyDelete
  3. Cuti sekolah lepas Aina tak ke mana2 pun anak2 dengan aktiviti kat rumah je yg perempuan balik rumah maktok di Perlis.

    ReplyDelete
  4. ermm kalo kene bangun awal sebab nak berjalan lagi2 naik flght budak2 ni sanggup jek kak...takyah dikejut dipaksa dieorg volunteer bangun sendiri ekekeekekekeke....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang