Nuffnang saya

Followers

Thursday, June 23, 2011

MaHaRaJa LaWak kumpulan bersepah

Inilah permainan terbaru budak dua orangni iaitu kononnya bendani leh jadi meja tulis, meja makan, jadi tv, jadi peti ais, jadi almari baju, jadi almari buku dan macam-macam lagi. Ini semua penangan program "MAHARAJA LAWAK", iaitu bagi satu benda piler merapu leh jadi macam-macam... seperti biasa suka kat kumpuluan Sepah yang meraputu gitu gak ngan budak dua orangni... so lihatler betapa kreatifnya anak-anakku...

Peti ais anak-anakku...
Almari pun boleh gak...
Model apani?
Best ibu tak yah beli mainankan... ibu dah nak order benonya dapur kat satu blogtu sebab harga dia okler boleh tahan... tapi dah ibu tengok bendani pun korang berdua pulun main oklerkan.. anak ibukan kreatif..

6 comments:

  1. lovely kids!!!!! If u are interested, join our giveaway on the BB blog at www.bbluvsme.blogspot.com.

    BB Luvs Me
    www.bbluvsme.com

    ReplyDelete
  2. hahahaha..perintis kumpulan sepah ni

    ReplyDelete
  3. memang kelakar tengok budak dua orangni main bendani tau.. siap berlakon sekali cam kumpulan sepahtu tapi ni yang bersepah punya....

    ReplyDelete
  4. cute kids~happy family~
    Likeeee~~~ ^_^

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang