Nuffnang saya

Friday, June 24, 2011

Gambar kami masa cuti sekolah Jun lepas...

Masa cuti sekolah yang lepas kami bukanlah kemanapun hanya balik kampung dan sebelum jejakkan kaki kerumah opah dan atuk kami bermalam di Marina Cove Resort, Teluk Batik. Sebenarnya dah lama berhajat nak buat cam gini sementelah dah cuti sekolah maka memudahkan lagi hajat ini dipenuhi... Amin....



Tak buatper pun kampung temankan, setakat nak meronda kat pekan Lumut tak payahlerkan. so budak dua orangni suka nak mandi kolamjer, pantang ada masa terluang mesti nak terjun... jadi tengok ajaler gambar bebudakni...

Jom kita berenang....
Seronoknyer dapat berendamkan...

ni Ben10 ibu, dahler nak baju Ben10 buat gaya Ben10...


Nak balik dah....

1 comment:

  1. Kak laksa sedap yg kat dataran tu ada lg tak kak?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang