Nuffnang saya

Followers

Friday, June 3, 2011

Dinner di Hartz Chicken Sunway Pyramid

Kejadian berlaku pada 27hb Mei yang lepas.... Sebenarnya dinnerni adalah untuk meraikan majlis perpisahan untuk seorang rakan kami yang akan bertukar kerja disamping majlis harijadi akakni.. Selalunya kami buat di IOI Mall kalau untuk xtvt makan-makanni tapi sebab dah jemu selalu sangat ke situ maka nak ubah selera ke Sunwawy pulak... Ikutkan hati memang tak setuju bebeno ngan Hartz chickenni sebab sejak kali terakhir (6-7 tahun yang sudah) akak pergi sana makanan dia memang tidak berbaloi dengan harga yang dibayar.

Namun atas persetujuan ramai lokasi ini dipilih akak redha, dengan harapan kemungkinan sudah bertambah baik kualiti makanan di situ. Namun harapan tinggal harapan sahajalah sebab ayam dia dah semakin kurang pilihan dan entahler apa yang akak makan malamtu hanya nak mencukupi RM20 yang dibayar...Memang kena PANGKAH besar-besar dari masuk ke sini lagi....

Ok, layan sahaja gambar anak-anak akak tersayang di sana... Gambar guna handphone asalkan adakan....





Kebetulan der lak bendani kat Sunway, seronok bergambarjerler...

4 comments:

  1. ...btoi la...regenya kalo tak silap dh naik 2x ganda dr kita g sana dulu...teringat ada org tu susun tulang ayam ha3

    ReplyDelete
  2. maybe sbb rege brg smua da naik dia pun kurangkan jumlah menu

    ReplyDelete
  3. Last pegi masa zaman berdating dulu..time tu baru bukak..rega 13.5rm....sekarang dah 20rm ek? dulu menu byk gak..siap ader kuih muih bagai...skrg dah x der ker?

    rm20...setakat mkn ayam jer...tak yah la kot....

    ReplyDelete
  4. sonok tgk anak2 gumbire kan? even kite tak brp hepi... pejam mata jer!

    Besday? biler? dekat dgn gue ker..?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang