Nuffnang saya

Saturday, February 19, 2011

Dino's Alive di Pusat Sains Negara Part 1

Tarikh : 6/1/2011
Tempat : Pusat Sains Negara, Bukit Kiara
Keputusan Lawatan : Anak-anak suka...

Pernah terbaca dalam surat khabar Utusan Malaysia yang terdapat satu pameran Dinasaur di Pusat Sains Negara jadinya tentulah akak teruja ingin membawa Atikah dan Azalia ke sana. Chewah sebenarnya ibu dia yang lebih, suami akak yang kata.

http://www.dinosalivetour.com/

Admission Charge
Kids 4-17 years old RM 5.00
Students with student ID RM 5.00
Adults 18 & above RM 10.00
Family 2 kids + 2 adults RM 25.00

Jadi tengok sahajalah aksi budak dua orangni di sana, penakut yang amat tu sebab kalau ada dinasaurtu akakler terpaksa enterpremkan diri, kot idak tak ingin akak bergambar. Sebabnya faham-faham sahajalah badan dah tidak berapa nak comel...
Atikah bergambar sebelum pintu masuk pameran..
Azalia bergambar berlatarkan dinasaur yang berada di lobi PSN, Atikah masani takut sebab dinasaur tu boleh buka mulut..
Masani beraniler sebab tiada dinasaur di belakang, tapi Azalia tetap cool..
Ada terdapat xtvt mewarnakan topeng dinasaur untuk kanak-kanak.. Atikah dengan tekun mewarna..
Azalia tidak mahu kalah mewarna walaupun warnanya memang tidak menepati karekter.
Baju akak dah semacam dinasaurjer kan.. coklat dan oren... eeeee.. saizpun kui.. kui...
Posing jangan tak posing...
Atikah dan Azalia begitu berani bergambar sebab diaorang kata dinasaur yang ni dah mati... lagipun dia punya pagarpun lebih kukuh.

3 comments:

  1. pusat sains negara ni dekat je ngan opis wa kak..tp xpernah skali pun wa jejak kaki kat situ

    ReplyDelete
  2. wow menarik... harus kena pergi nie...

    ReplyDelete
  3. Oh...kami pun dah pegi awal tahun ari tuh....best kan...ader entry nyer dlm blog I...

    Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang